ابوترابی‌فرد: نامه ۴ وزیر اقدامی ارزشمند بود

به گزارشافکارخبر، حجت‌الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز(چهارشنبه) در حاشیه مراسم چهلمین روز مراسم درگذشت آیت‌الله ابوالقاسم خزعلی عضو مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران در مورد تائید مشروط برجام توسط رهبر معظم انقلاب گفت: مقام معظم رهبری اظهار داشت نقشه راه برجام را به صورت شفاف تبیین فرمودند.


وی افزود: ما باید در قوای سه گانه از تمام ظرفیت برای تحقق مفاد نامه رهبر انقلاب که موجب افزایش اقدام در اجرای برنامه جامع اقدام مشترک خواهد شد استفاده کند.


نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه ارزیابی‌تان از نامه ۴ وزیر اقتصادی دولت به رئیس جمهور چیست تصریح کرد: ۴ وزیر محترم که وزارت اقتصاد دولت یازدهم هستند با اشراف به مشکلات فراروی اقتصاد ملی به ویژه حوزه تولید، بازار بورس و سرمایه نظر خود را برای رئیس جمهور تبیین کردند و راهکارهایی را براساس وظیفه خود ارائه کردند.


حجت الاسلام ابوترابی فرد این اقدام وزرای اقتصادی دولت را بسیار ارزشمند و کار ستودنی دانست و اظهار داشت: هر نگاه منفی به این اقدام ارزشمند ناشی از عدم توجه به مصالح ملی است و رئیس جمهور نیز در برخورد با این نامه قدم شایسته ای برداشت.


وی اظهار امیدواری کرد: انشاءالله دولت و مجلس با نگاه مشترک در مسیر حرکت پرشتاب اقتصاد ملی حرکت کنند.


نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش که برخی‌ها نامه ۴ وزیر اقتصادی به رئیس جمهور را اختلاف درون کابینه قلمداد می کنند خیر به نظر بنده نامه ۴ وزیر حکایت از عقلانیت و دریافت صحیح و احساس مسئولیت در برابر دولت محترم و ملت بود و در راستای افزایش اقتدار دولت صورت گرفت.

وی در پایان مجددا تاکید کرد باید از این ۴ وزیر تقدیر کرد و تا جایی که بنده اطلاع دارم نگاه رئیس جمهور و کابینه به نامه ۴ وزیر نیز همین گونه بوده است.