شوک منفی به اردوی استقلال

به گزارشافکارخبر، امروز مسئولان باشگاه استقلال طبق وعده‌ای که داده بودند حدود ۳۰ درصد از قرارداد اعضای این تیم را به حساب‌های‌شان واریز کردند که ظاهراً در این پرداختی‌ها پاداش بازیکنان هم لحاظ شده است. در حالی که مسئولان استقلال اعلام کردند که به همه اعضای تیم پول پرداخت کرده‌اند اما ظاهراً جاسم کرار شامل این پرداختی‌ها نشده است.

در همین راستا امروز جاسم کرار پیگیر این مسئله شده ولی با این جواب روبه‌رو شده که او چون در خیلی از بازی‌ها حضور نداشته پاداش شامل حال او نمی‌شده و پرداختی هم از مطالبات به او تعلق نگرفته است.

همین مسئله باعثشده که کرار پس از تمرین امروز استقلال به حالت ناراحتی و قهر همراه سایر آبی‌پوشان به هتل آکادمی محل اردوی استقلال نرود.

در همین زمینه طاهر سعیدی مدیر برنامه‌های کرار به خبرنگار فارس اظهار داشت: من همین قضیه را بعد از تمرین متوجه شدم اما واقعاً خودتان قضاوت کنید آیا این رفتارها خوب است. امروز به حساب همه بازیکنان پول واریز شده به غیر از کرار. ظاهراً او امروز هم به باشگاه رفته اما جوابی نشنیده است و به او گفته‌اند چون در خیلی از بازی‌ها نبوده پاداش به او تعلق نگرفته است.

به گزارش فارس، جاسم کرار در حالی اردوی را ترک کرده است که استقلال در آستانه بازی با پرسپولیس قرار دارد و از امروز ساعت ۱۲ ظهر اردوی آبی‌ها آغاز شده است.