حبس ۹۰ دقیقه‌ای زوار عتبات در هواپیمای کیش‌ایر

به گزارشافکارخبر،مسافران کیش ایر، پرواز تهران به مقصد نجف صبح امروز بعد از ۴۰ دقیقه پرواز به سمت عراق به دلیل مشکلات جوی به تهران باز گشتند، اما به دلیل دلایل نامشخص مسافران این هواپیما به مدت ۱.۵ ساعت در هواپیما محبوس شدند.

یکی از مسافران این پرواز که دقایقی پیش درب هواپیما به روی آنها باز شد و توانستند به سالن پرواز مراجعه کند در گفتگو با تسنیم گفت: بعد از ۴۰ دقیقه از زمان پریدن هواپیما به دلیل مشکلات جوی به تهران بازگشتند اما با ورود به فرودگاه امام خمینی(ره) درب پرواز به روز مسافران گشوده نشد.

وی افزود: مسافران بیش از ۱.۵ ساعت با درب های بسته هواپیما مواجه شدند و این امر نگرانی هایی را برای مسافران ایجاد کرد و در جواب اعتراضات مسافران پاسخ داده شد که می خواهیم دوباره بپریم.

این مسافر ادامه داد: در این پرواز کودک، افراد مسن و کم توانی حضور داشتند که با خاموش شدن موتر هواپیما با مشکلات کمبود و گرمای هوا مواجه شدند.

وی گفت: بعد از این این مدت، بدون اینکه از همکاری مسافران تشکر شود یا از آنها خواهی صورت گیرد درب های هواپیما به روی آنها باز شد و اکنون ۱۶۰ نفر مسافر این پرواز در سالن فرودگاه در بلاتکلیفی به سر می برند.

این مسافر افزود: اگر قرار بود این هواپیما به مقصد ترکیه یا اروپا پرواز کند با مسافران همین طور برخورد می‌‎شد و چنین خدماتی را با آنها ارائه می دادند؟

ساعت پرواز این هواپیما ۷.۳۰ دقیقه صبح امروز از فرودگاه امام خمینی به نجف، با شماره پرواز ۷۱۵۷ شرکت کیش ایر و نوع هواپیما بوئینگ md است.