اشتباه سهوی فدراسیون فوتبال درباره لیست خاکپور

به گزارشافکارخبر،عباس علیپور در خصوص مسائلی که درباره دستکاری لیست تیم امید توسط برخی از مسئولان فدراسیون فوتبال مطرح شده، اظهار داشت: محمد خاکپور، سرمربی تیم امید طبق روال همیشه لیست این تیم را به امور جوانان فدراسیون فوتبال ایمیل کرد. او باز هم طبق روال گذشته فقط نام بازیکنان و پست آنها را در این لیست قید کرده، نه نام باشگاه‌های آنان را. ضمن اینکه قرار بود ابتدا لیست تیم ملی و سپس لیست تیم امید اعلام شود تا با توجه به اینکه تیم ملی بزرگسالان بازی رسمی دارد، اگر بازیکنی در لیست کی‌روش قرار می‌گیرد، خاکپور او را برای اردوی دبی دعوت نکند.

وی افزود: خاکپور در خصوص این موضوع حتی در پایان لیست خود تاکید کرده بود که اولویت با تیم ملی بزرگسالان است. متاسفانه در این بین دو اشتباه سهوی رخ داد؛ اول اینکه نام تیم امید پیش از لیست تیم ملی اعلام شد و دوم اینکه مقابل نام برخی از بازیکنان اسامی باشگاه‌های آنان به اشتباه قید شد. همانطور که گفتم، خاکپور هیچ‌گاه در لیست خود نام باشگاه بازیکن را قید نمی‌کند.

مدیر رسانه‌ای تیم امید عنوان کرد: متاسفانه پس از این اتفاق برخی از رسانه‌ها شیطنت کرده و انگشت اتهام را در خصوص این اشتباهات صورت گرفته به سوی کادر تیم امید نشانه رفتند، در حالیکه کادر تیم امید کاملاً از این موضوع بی‌اطلاع بود. همه می‌دانند که اعضای کادر فنی تیم امید آنقدر بازی‌های لیگ و همچنین تمرینات تیم‌ها را پیگیری می‌کنند؛، همچون برخی موارد مثل موضوعی که در تمرین تیم راه‌آهن پیش آمد و مربی تیم امید را به تمرین راه ندادند.

علیپور در پایان گفت: خوشبختانه حسینی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در این خصوص شجاعانه رفتار کرد و اجازه نداد تا آنهایی که مغرضانه کادر فنی تیم امید را متهم کرده بودند، به هدفشان برسند. آنها باید مطمئن باشند با این کارهای مغرضانه نمیتوانند بین کادر فنی تیم امید و تیم ملی چالش ایجاد کنند.