توهین به فرکی باعثشد این برد به من نچسبد!

به گزارش افکارخبر، رحمان احمدی پس از پیروزی تیمش برابر راه آهن و صعود به مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: بر اساس صحبت‌هایی که سجادی با من و گردان در ابتدای فصل کرده بودند، قرار بود در بازی‌های جام حذفی من در چارچوب دروازه سپاهان قرار بگیرم و خوشحالم که امروز هم عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم به مرحله بعدی جام حذفی صعود کنیم.



وی که از شعار برخی تماشاگران علیه حسین فرکی ناراحت بود، خاطرنشان کرد: کار بعضی از تماشاگران در بازی امروز خیلی زشت بود. آنها نباید به فرکی توهین می‌کردند و من فکر نمی‌کنم آنها به جز تخریب باشگاه سپاهان هدف دیگری داشته باشند چون تیم دو بر صفر برده است و باز هم توهین می‌کنند.



دروازه‌بان سپاهان افزود: متاسفانه نه تنها در بازی‌های سپاهان بلکه در همه ورزشگاه‌ها و همه تیم‌ها باب شده است که خیلی راحت علیه افراد شعار می‌دهند و امیدوارم هر چه زودتر مسئولان باشگاه تدابیری بیندیشند که حداقل دیگر چنین فضایی در ورزشگاه نباشد، با توهین‌هایی که امروز انجام شد، این پیروزی به من اصلاً نچسبید.



احمدی در مورد بازی بعدی سپاهان برابر ذوب آهن خاطرنشان کرد: مطمئناً بازی داربی شرایط خاص خودش را دارد اما تلاش میکنیم در آن بازی هم پیروز شویم و به فینال برسیم.