کفاشیان: کی روش ایرانی تر از ماست

به گزارش افکارخبر، محمد مایلی کهن درباره پرونده آل اشپورت و ارجاع آن به کمیته اخلاق اظهار داشت: در کمیته اخلاق پرونده ای درباره آل اشپورت نبود. وقتی این افراد از کمیته اخلاق رفتند چنین مساله ای را بازگو کردند. من هم به کی روش گفتم که این افراد دیگر مسولیتی در فدراسیون ندارند.

وی ادامه داد:. حالا کی روش به هر شکل ممکن تیم ملی را به جام جهانی برده است. کی روش بهترین امکانات را برای تیمش می خواهد. زمان مایلی کهن امکانات کم بوده است. قبول ولی کی روش اگر حرص می خورد به خاطر بچه های تیم ملی است.

رییس فدراسیون فوتبال درباره اینکه نسبت به عدم حضور مهدی رحمتی در تیم ملی انتقاداتی مطرح است گفت: من شهادت می دهم که در هیچ زمانی تیم ملی این قدر یکدست نبوده است. ما قبلا این روند را نداشتیم و یک ستاره یا دو ستاره داشتیم.

وی ادامه داد: از نظر من کی روش و اسدی هیچ کدام از دیگری بالاتر نیستند. پیشانی ما در فدارسیون تیم ملی است. اسدی هم کوتاهی نداشته است. او زحماتش را کشیده است. متاسفانه شروع کننده رسانه هایی بودند که این ها را تحریک کردند. اسدی و کی روش مثل دو بچه ما هستند. هر دو را دوست داریم و باید با هم آشتی کنند. این کار را هم انجام خواهیم داد.

کفاشیان افزود: کی روش هم عصبی بوده و بیمار بوده است. کی روش ایرانی تر از ماست. این را جدی می گویم. او نتایجی که ما می خواستیم را گرفته است. ما راضی بودیم. شاید عده ای ناراضی باشند اما وقتی ما بررسی کردیم دیدیم که خوب نتیجه گرفته است.

وی ادامه داد: مایلی کهن از خانوده فدراسیون است. چرا علیه خانواده مصاحبه می کند؟ او مدیر تیم امید است. او علیه نایب رییس ما حرف زد. من هر بار با کی روش صحبت کردم گفت چرا اسدی و مایلی کهن حرف می زنند؟

کفاشیان درباره وضعیت تیم امید گفت:به کاشانی و کادر تیم امید خسته نباشید می گویم.آنها یک فدراسیون مستقل هستند.من امروز هم جلسه خوبی با کاشانی داشتم.این کارهایی که او کرد در توان من نبود و شاید اگر ما بودیم یک چهارم این کار را هم نمی توانستیم انجام بدهیم.