اصلا به رفتن به استقلال فکر هم نمی کنم!

به گزارش افکارخبر، بختیار رحمانی در خصوص نوسان تراکتورسازی در رقابت‌های این فصل از رقابت ‌های لیگ برتر اظهار داشت: «ما با تغییرات گسترده‌ای در ترکیب اصلی تیم روبرو بودیم و همین موضوع باعثشد تا بازیکنان نتوانند خیلی زود با همدیگر هماهنگ شوند. با گذشت زمان بهتر شدیم و با ادامه این روند می‌توانیم در میان مدعیان قهرمانی قرار بگیریم. ما امسال در سه جبهه می‌جنگیم و به همین خاطر کار سختی داریم که با توجه به فرصتی که باقیمانده تیم به انسجام کامل می‌رسد و می‌توانیم نتایج خوبی را رقم بزنیم.»



وی با اشاره به این موضوع که بازیکنان سرباز در ترکیب تراکتورسازی کم‌کاری نمی کنند، یادآور شد: «متاسفانه پیش از شروع رقابت‌های لیگ برتر و حتی در همان هفته‌های ابتدایی که تیم خوب نتیجه نمی‌گرفت عده‌ای در تبریز جوی را ایجاد کرده بودند که بازیکنان سرباز تیم چون مبلغ قراردادشان پایین‌تر از سال‌های قبل بوده با جان و دل برای تیم بازی نمی‌کنند. در حالی که برای ما چنین موضوعی اهمیت نداشت و آنچه مهم بود موفقیت تراکتورسازی بود. ما دوست داریم خوب بازی کنیم و حالا که تیم به هماهنگی رسیده و امتیازات با ارزشی در لیگ گرفته دیدگاه بسیاری نسبت به ما تغییر کرده و خودمان را اثبات کرده‌ایم. البته شکست سایپا و حضور در مرحله نیمه‌نهایی نیز به این موضوع خیلی کمک کرد.»



هافبک تراکتورسازی در واکنش به پیشنهاد استقلال و احتمال آبی پوش شدنش در نیم فصل تصریح کرد: دو سال پیش که در فولاد بودم بحث حضورم در استقلال مطرح شد و این موضوع پیش از جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل جدیتر شد اما شرایطی فراهم نشد که به این تیم بروم. در حال حاضر هم بازیکن تراکتورسازی هستم و به چیزی جز موفقیت تیمم نمیاندیشم. همانطور که گفتم ما در ۳ جام حضور داریم و تمرکزم به دیدارهای مهمی که پیش رو داریم معطوف شده است. برای استقلالیها آرزوی موفقیت میکنم. به هر حال در شرایط فعلی باید خدمت سربازیام را به پایان برسانم.