وقتی برانکو هم اصولگرا شد

به گزارش افکارخبر، مرتضی محصص ضمن بیان مطلب فوق در خصوص اینکه کدام تیم‌ها از لحاظ فوتبالی در این فصل مدعی قهرمانی هستند، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: تا همین الان چهار تیم استقلال، ذوب‌آهن، تراکتورسازی و سایپا از لحاظ فنی نمایش قابل‌قبولی داشته‌اند. آنها از لحاظ انتخاب بازیکن و مربی موفق بوده‌اند، ولی در نیم‌فصل دوم تیم‌هایی مثل پرسپولیس هم می‌توانند خودشان را به بالای جدول بکشند. از الان به هیچ عنوان نمی‌توان پیش‌بینی کرد که کدام تیم‌ها مدعی جدی قهرمانی هستند.

وی در ادامه افزود: پرسپولیس تیمی است که خوب فوتبال بازی می‌کند و برانکو نشان داده که یک مربی اصولگراست. ذوب‌آهن با یحیی گل‌محمدی صاحب سبک شده و ویژگی این تیم انجام بازی کوتاه و تسلط بر زمین حریف است. استقلال هم نفرات فیکس و ذخیره خوبی دارد و در این تیم جوان‌گرایی خوبی صورت گرفته است. تراکتورسازی نیز می‌تواند بهتر از این باشد.

این مدرس فیفا در پایان خاطرنشان کرد: برای مشخص شدن مدعیان جدی قهرمانی فعلاً باید صبر کرد، چون جابه‌جایی‌های زیادی در جدول به وجود خواهد آمد. باید پنج هفته از نیم‌فصل دوم بگذرد تا در این مورد بتوانیم نظر بدهیم.