مهاجم استقلال پیر و کم تحرک است

به گزارش افکارخبر، مسعود معینی درباره جلسه هیأت مدیره باشگاه استقلال در ارتباط با ماندن و جدایی کرار، همچنین مشکلاتی که باشگاه در این فصل از جذب بازیکنان خارجی که کیفیت لازم و مد نظر باشگاه را نداشتند صحبت کرد. معینی همچنین در این باره که چرا افشارزاده یک روز از کرار انتقاد می کند و یک روز از او حمایت می کند هم سئوالاتش را مطرح کرد.

متن کامل صحبت های معینی در ادامه می آید:

یک سئوال از مظلومی دارم

هفته گذشته در این باره که کرار را حفظ کنیم یا نه جلسه داشتیم اما چون در آن نشست مظلومی، پورحیدری و افشارزاده که در سفر آذزبایجان بود حضور نداشتند نتوانستیم به جمع بندی قطعی در این باره برسیم. اما امروز با حضور هر سه این نفرات در این ارتباط یک تصمیم قطعی در ارتباط با کرار خواهیم گرفت. امروز این سئوال را از مظلومی می پرسم که چرا اینهمه اصرار می کند تا کرار در استقلال بماند؟ مگر او برای استقلال بازی کرده است؟ مگر تیم را با مشکلات عدیده مواجه نساخته؟ چرا اصرار می کند این بازیکن غیر از حاشیه و جار و جنجال و گذاشتن اثر سوء روی کل تیم هیچ فایده ای نداشته در استقلال بماند؟

ماندن کرار منطقی نیست

اگر مظلومی بتواند مرا قانع کند که بعید می دانم بحثدیگری است. اما واقعا کسی که هیچ ثمره ای برای استقلال نداشته چه دلیل قانع کننده و منطقی وجود دارد که او را در استقلال حفظ کنیم. اصلا ماندن او در استقلال به صلاح نیست. منطق هم همین را می گوید. ما باید او را از لیست نفراتمان خارج کنیم و یک نفر را که خود مظلومی هم تایید کند جایگزینش کنیم.

افشارزاده هر روز یک حرف می زند

مدیر باشگاه باید کاملا موضعش را مشخص کند. یک روز در جمع افرادی صحبت می کند که حاضر به حضور کرار در استقلال نیستند و اصرار دارد که او باید اخراج شود و یک روز دیگر مثل حالا خواهان برگرداندن اوست. افشارزاده هر روز یک حرف می زند و با این روش نمی توان تصمیم قطعی برای باشگاه گرفت.

توبه گرگ مرگ است

اگر افشارزاده به مصاحبه آخر کرار توجه می کند و می گوید که کرار باید بماند این نکته را نباید فراموش کند که توبه گرگ مرگ است. مگر در دفعات قبل که اشتباهات مشابه مرتکب می شد عذرخواهی نمی کرد. صدبار دیگر هم عذرخواهی کند باز هم همین است. او نه در تمرینات شرکت می کند و نه در مسابقه ای برای استقلال مفید بوده است. سابقه اش هم در تراکتورسازی روشن است. فصل پیش امیر قلعه نویی با آن قدرتش را آزار می داد و ضرر و زیان جبران ناپذیری به استقلال زد.

کرار برود یک جا باز می شود

امثال جابر انصاری در استقلال و یا در تیم های لیگ آزادگان و حتی تیم پایه باشگاه خودمان کم نیستند. این بازیکن جای یک نفر را اشغال کرده و در استقلال تبدیل به یک آدم باج خواه شده. فکر می کند چون کرار است می تواند هر روز یک کاری برای باشگاه به وجود بیاورد. امیدوارم روزی برسد که از دست این بازیکن خلاص شویم.

پروپیچ بازیکن پیر و کم تحرکی است

امسال در ارتباط با آوردن بازیکن خارجی فصل بدی را داشتیم. هم از نظر فنی ضرر کردیم و هم مالی. ریوالدو که به آن شکل آمد و تاحالا ۵۰۰ میلیون تومان ضرر به باشگاه زده اند. پروپیچ هم به همان شکل. من وقتی سی دی های فیلم بازی پروپیچ را دیدم واقعا بازیکن قابل قبولی بود. ولی گفتم که کادر فنی باید حضورش را تایید کند. ولی وقتی وارد تیم شد دیدید که یک بازیکن پیر است که تحرکی هم ندارد. ۸۰ هزار دلار هم تا به حال به او پرداخت کرده ایم.

از سازمان لیگ کمک می گیریم

امسال که گذشت اما برای جذب بازیکن خارجی در فصل آینده حتما با مسئولان سازمان لیگ مشورت بیشتری خواهیم کرد. اصلا بازیکنان داخلی خوبی در لیگ آزادگان و یا همین آکادمی خودمان داریم که می توانند به باشگاه کمک کنند و این قدر هم آزار و اذیت نشویم. البته تک و توک بازیکن خوب خارجی هم پیدا می شود.

باید دنبال امثال مگویان باشیم

یک نمونه خیلی خوب از بازیکنان خارجی حال حاضر لیگ برترمان همین مدافع ارمنستانی استقلال است. مگویان بازیکن منضبط، فداکار و در اختیار تیم است. نه حاشیه ای برای کسی ایجاد می کند، نه مقابل کادر فنی می ایستد، نه از نیمکت نشینی گله ای دارد و نه به بی پولی باشگاه اعتراض کرده. هر زمان هم که بازی می کند جزو بهترین های تیم است. قبلا ادینیهو هم در لیگ ایران چنین شرایطی را داشت که در تیم های دیگر بازی می کرد.

باید پول اکبرپور را بدهیم

در جریان بدهی ۲۲ میلیون تومانی به مربی فصل پیش تیم پایه استقلال هستم. واقعا سیاست های خوبی به کار گرفته نشده و باید به فکر این عزیزان باشیم. وقتی چند صدهزار دلار پول باشگاه را به خارجی های بی کیفیت و یا پرحاشیه می دهیم و این همه گرفتاری برای باشگاه خودمان درست می کنیم چرا نباید ۲۲ میلیون تومان به اکبرپور بدهیم که هم بازیکن همین باشگاه بوده و هم امثال محسن کریمی و علیرضا رمضانی را به تیم بزرگسالان تحویل داده است. وقتی در باشگاه با سیلی صورت مان را سرخ نگه می داریم واقعا هزینه کردن برای بازیکنان خارجی بی کیفیت حیف و میل کردن سرمایه نقدی باشگاه است.