شرط منطقی مظلومی برای جدایی کرار

به گزارش افکارخبر، نشست هیات مدیره باشگاه استقلال امروز در ساختمان خیابان سعادت‌آباد با حضور پرویز مظلومی و یکی از مباحثمهم این جلسه تصمیم‌گیری در مورد حاشیه‌های جاسم کرار بود.

در این جلسه اکثر اعضای هیات مدیره موافقت خود را با جدایی هافبک عراقی اعلام کردند اما از سوی دیگر آنها دل‌نگرانی‌هایی داشتند و معتقد بودند اگر کرار از استقلال اخراج شود باید تکلیف مطالبات او مشخص گردد.

از سوی دیگر پرویز مظلومی شرطی منطقی را پیش روی افشارزاده و مدیران استقلال گذاشت و به آنها اعلام کرد مشکلی با جدایی هافبک عراقی ندارد اما به شرط اینکه یک بازیکن در سطح کرار جذب استقلال شود تا میانه این تیم دچار مشکل نگردد. این شرط معقول مظلومی در هیات مدیره بررسی شده و البته باز هم تمامی اعضا همه چیز را به بهرام افشارزاده و سرمربی آبی‌پوشان گذاشتند تا در نهایت این دو نفر برای جدایی یا ماندن هافبک عراقی تصمیم بگیرند هرچند این بازیکن پرحاشیه تاکنون بارها از سوی مسئولان استقلال با جرائم مختلف مواجه شده و بعید است این بازیکن هراسی از تنبیهات مسئولان استقلال داشته باشد.

جاسم کرار دو شب قبل از بازی استقلال و پرسپولیس به دلیل عدم پرداخت مطالباتش اردوی آبیپوشان را ترک کرد و مورد خشم و غضب مسئولان استقلال قرار گرفت. این بازیکن هماکنون با تیم ملی عراق در کشور اردن به سر میبرد.