ناطق و لاریجانی به کار اصلاح‌طلبان نمی‌آیند

به گزارش افکارخبر، موسوی لاری در مصاحبه با اعتماد درباره این نظر که «حضور ناطق و لاریجانی در لیست اصلاح‌طلبان محلی از اعراب ندارد» گفت: این حرف‌ها را برخی ژورنالیست‌ها در رسانه‌ها می‌زنند. جریان اصلاح‌طلب ضمن احترام خاص به اصولگرایان عاقل و خردورز، آنها را به نوعی رقابت منطقی و عاقلانه دعوت می‌کند نه ائتلاف ریاکارانه و فرصت‌طلبانه.

وی می‌افزاید: ما برای آقای ناطق احترام قایلیم اما او را یک اصولگرای عاقل می‌دانیم نه اصلاح‌طلب. مطلوب ما این است که امثال آقای ناطق زمام امور اصولگرایان را به دست گیرند. کارکرد آقای لاریجانی را در مواجهه با مسائلی از قبیل برجام کاملا مثبت تلقی می‌کنیم. آقای لاریجانی در جریان برجام خیلی خوب، قوی و منطقی عمل کرد.

این نشان می‌دهد که اگر جریانی که رقیب ما است دارای این ویژگی‌ها باشد و بتواند مصالح ملی را به موقع تشخیص دهد، ما استقبال می‌کنیم اما این بدان معنا نیست که آنها به لیست ما بیایند و ما در لیست آنها برویم. با این کار سر مردم را کلاه گذاشته‌ایم. این نه در شأن آن جریان است و نه در شأن ما. ما با چهره‌هایی نظیر آقای ناطق و لاریجانی رقابت می‌کنیم نه شراکت.

وزیر دولت اصلاحات همچنین گفته است: از آقای ناطق میخواهیم که زمام امور اصولگرایان را به دست بگیرد تا گرفتار افراط و تفریط نشوند. اگر آقای ناطق از هویت اصولگرایی خود فاصله بگیرد نمیتواند آنها را سامان دهد. باید در آن جمع باشد. پیش از این عباس عبدی تاکید کرده بود آمدن ناطق به سمت ما چیزی به اصلاحطلبان اضافه نمیکند او باید همان طرف اصولگرایان بایستد و نقش خود را به خوبی ایفا کند.