سفر استانی روحانی به سمنان لغو شد

به گزارش افکارخبر، بیست و چهارمین سفر استانی حسن روحانی شاید از این رو بسیار حائز اهمیت است که بنا به گفته مسئولان دولتی مقصد کاوران دولتی‌ها استان سمنان یعنی زادگاه رئیس جمهور خواهد بود.

سفری که از ماه‌های گذشته خبرش در محافل غیر رسمی و رسمی بین مسولان مطرح می‌شد و در آخر بعد از تایید برجام نیز ستاد سفرهای استانی دولت تصمیم گرفت این تصمیم پیشین خود را رسما اعلام کند.

علی‌اصغر احمدی مشاور معاون اجرایی رئیس‌جمهور و دبیر ستاد کاروان تدبیر و امید نخستین بار در شورای اداری استان سمنان که عصر روز دوشنبه، چهارم آبان ماه برگزار شد، اعلام کرد: رئیس‌جمهوری کشورمان و اعضای کابینه دولت تدبیر و امید در روز بیستم آبان ماه در قالب بیست و چهارمین سفر استانی به سمنان می‌آیند.

اما به نظر می‌رسد برای انجام این سفر تشریفات لازم و آمادگی کافی وجود ندارد و دفتر رئیس جمهور تصمیم بر لغو این سفر گرفته است.

البته بعد از سفر مازندران که با حاشیه‌های بسیاری نسبت به استقبال از رئیس جمهور همراه بود به نظر می‌رسد حساسیت‌ها در این زمینه بیشتر شده و ستاد سفرهای استانی با حساسیت بیشتری در حال برنامه ریزی برای انجام این سفرها است.

البته دلیل لغو و به تاخیر افتادن این سفر هنوز مشخص نشده و معلوم نیست که چرا روحانی برای سفر به زادگاهش و برای حضور در جمع مردم سمنان انقد وسواس به خرج میدهد.