کدامیک جانشین کواچ می شوند

به گزارش افکارخبر، دبیر فدراسیون و سرپرست تیم ملی والیبال در حالی به لهستان رسیدند که تیم «رادوم» به نخستین پیروزی خود در پلاس لیگا رسید. در واقع قدم هیئت ۲ نفره ایرانی برای رائول لوزانو و شاگردانش در تیم رادوم خوب بود و این تیم با نتیجه ۳ بر صفر «بیدگوشچ» را از پیش رو برداشت.

ماریوژ ژیژکو، رئیس باشگاه رادوم در مورد نتیجه گفت: من اصلاً موافق نیستم که «بیدگوشچ» تیم ضعیفی است. تمام بازیکنن ما در این دیدار زحمت کشیدند و می‌خواستند برنده شوند. آمار بازی هم حرف مرا تأیید می‌کند.

رئیس تیم رادوم همچنین در مورد مذاکره فدراسیون والیبال ایران با سرمربی آرژانتینی تیمش اظهار داشت: من می‌دانم که مذاکرات طرفین جدی شده ولی نمی‌خواهم در مورد آن اظهار نظر کنم. در حال حاضر هیچ تصمیم رسمی در مورد توافق ایران و رائول گرفته نشده که من از آن بی‌خبر باشم. تیم ما به تازگی یک پیروزی ارزشمند در لیگ به دست آورده و فعلاً این برای ما مهم است.

محمود افشاردوست، دبیر فدراسیون و امیر خوشخبر، سرپرست تیم ملی در حال حاضر در لهستان هستند تا با گزینههای احتمالی جانشینی اسلوبودان کواچ، سرمربی صرب تیم ملی مذاکره و برنامههای آنها را دریافت کنند. رئیس فدراسیون والیبال ایران پیشتر اعلام کرده بود که تکلیف نیمکت تیم ملی را برای شرکت در مسابقات انتخابی المپیک تا پایان هفته مشخص میکند.