طرح جمع آوری ویلچر و کالسکه برای مراسم اربعین

به گزارشافکارخبر،محسن پیرهادی در خصوص فعالیت های جمعیت شهر امید در آستانه اربعین حسینی اظهار داشت: با توجه به تجربیات سال های گذشته در راهپیمایی اربعین، مسیر نجف تا کربلا یکی از معضلات جدی زائران حسینی نبود امکانات لازم در این مسیر است که این مشکلات معمولا از میانه ی راه برای راهپیمایان نمود بیشتری پیدا می کند.

وی تصریح کرد: در بین مسیر نجف تا کربلا و حدودا از روز دوم راهپیمایی به بعد افراد مسن و کودکان بیشتر از دیگر افراد، دچار خستگی راه می شوند که وجود وسایلی همچون کالسکه برای کودکان و ویلچر برای پیرمردان و پیرزنان کارایی چشمگیری دارد.

پیرهادی افزود: از همین رو جمعیت شهر امید در نظر دارد تا با فراخوانی از همه ی کسانی که ویلچر یا کالسکه استفاده شده در منزل خود دارند، به راهپیمایان اربعین حسینی هدیه کنند تا سهمی معنوی در ثواب این راهپیمایی پرشور و عظیم داشته باشند.

مدیر عامل جمعیت شهر امید عنوان کرد: علاقمندان می توانند جهت ارسال این وسایل با شماره تلفن های ٨٨ ٤٦٤٧ - ٩١٢١٨٣٢٢٤٥ تماس بگیرند و یا هدایای مردمی خود را به آدرس اتوبان کردستان شمال به جنوب بعد از پل اتوبان رسالت خیابان ٢٧ خیابان اول خیابان ٢٨ غربی پلاک ٢ جمعیت شهرامید ارسال کنند.