نظر شهاب حسینی درباره خسرو شکیبایی

به گزارشافکارخبر،شهاب حسینی درباره سابفه آشنایی خود با تهیه کننده فیلم «چهارشنبه» گفت: «سابقه آشنایی من با آقای یوسف وجدان‌دوست بر می‌گردد به سریال سرزمین کهن که بسیار هم با ذوق هستند و بعد از آن با سروش محمدزاده آشنا شدم که به نظر من خیلی شبیه جوانی‌های آقای کیانوش عیاری هستند هم به لحاظ چهره و هم از نظر نگاهی که به سینما دارد.»

وی در خصوص بازیگر نقش «طاهر» در فیلم «چهارشنبه» گفت: «آرمان درویش مثل برادر من است و در این مدتی که با هم دوست بودیم او را فردی زحمتکش و ساده دیدم که مثل خود ما از طبقات متوسط اجتماع است در این دو سال دوستی با من طوری برخورد نکرد که مثلاً فلانی نظری بنداز و ما را هم ببین. برای من این‌ها جزو جذابیت‌های آرمان درویش بود. آرمان آدم صاحب اندیشه و نظر است.»

شهاب حسینی در خصوص نقش خود در فیلم چهارشنبه و نظر منتقدان نیز گفت: تعارف لطف دوستان منتقد است. من سعی میکنم ثمره بودن خودم را ارائه کنم. بعضی وقتها که به قطعه هنرمندان میروم و سر مزار استاد خسرو شکیبایی که واقعاً به زیارت ایشان میروم، تنها چیزی که دلم را آروم میکند این است که میگویم استاد شما سهم خودت و حتی بیش از سهم خودت به سینمای ایران را ادا کردی. در دوران نه چندان طول و درازی که زیست کردی به این حال اثری از خودت به جای گذاشتی که از بعد از خس