رحمان احمدی پرسپولیسی ست

به گزارش افکارخبر، محمود خوردبین در مورد اینکه آیا مسئولان باشگاه پرسپولیس توانستند زمین تمرین موقتی را برای این تیم پیدا کنند، اظهار داشت: تا به امروز که نتوانسته‌ایم زمینی پیدا کنیم. البته امروز برانکو از یک زمین بازدید می‌کند تا ببینیم چه می‌شود. روز گذشته برانکو گفت تا زمانی که زمین جدیدی پیدا نشده است، روی چمن درفشی‌فر غلتک بیاندازیم تا قابل استفاده شود.

وی در واکنش به اینکه شنیده می‌شود چند بازیکن پرسپولیس دنبال این هستند تا رحمان احمدی را به این تیم برگردانند، خاطرنشان کرد: احمدی دروازه‌بان خوبی است و چون قبلاً در پرسپولیس بوده به نوعی بازیکن پرسپولیس محسوب می‌شود، اما این‌طور نیست که بازیکن بخواهد برای پرسپولیس نیرو جذب کند و تصمیم بگیرد. در این مورد سرمربی تصمیم می‌گیرد که به چه کسی نیاز دارد.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص حمایت‌های نورمحمدی و بنگر از مهدی رحمتی و اینکه این موضوع باعثناراحتی مکانی شده است، هم گفت: تعریف کردن از رحمتی به این معنی نیست که بازیکنان ما مکانی را قبول ندارند. رحمتی جایگاه خودش را دارد و مکانی نیز همین‌طور.

خوردبین در مورد اینکه آیا باشگاه پرسپولیس با پیشنهاد علیرضا منصوریان مبنی بر تعویق ۴۸ ساعته بازی این تیم و پرسپولیس در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر موافقت می‌کند یا خیر، عنوان کرد: در این مورد تصیمم نهایی را سازمان لیگ می‌گیرد، اما ما در کل مشکلی با به تعویق افتادن بازی نداریم.

وی در پاسخ به این پرسش که در جلسه روز گذشته او و علی‌اکبر طاهری در ورزشگاه درفشی‌فر چه گذشته است، اظهار داشت: بعد از اینکه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روز گذشته باشگاه پرسپولیس را به خاطر تخلفات تماشاگران در بازی با ذوب‌آهن ۱۰ میلیون تومان جریمه کرد و باشگاه ذوب‌آهن پنج میلیون تومان جریمه شد، طاهری از من پرسید که چه اتفاقی در اصفهان رخ داده که من هم توضیح دادم هواداران ذوب‌آهن به بازیکنان پرسپولیس ناسزا گفتند، اما ما بیشتر جریمه شدیم.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص بازی روز سهشنبه تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل گوام در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی و جام ملتهای آسیا خاطرنشان کرد: با آن نمایشی که گوام در تهران مقابل ایران داشت معلوم شد که این تیم هیچچیزی نیست. فقط ممکن است کمی از نظر روحی و روانی بچههای ما را اذیت کنند.