به گزارش افکارخبر، علیرضا چند سالی است که عموی بچه‌ها به حساب می‌‌آید. او عادت کرده چند ماه یک بار، در بازگشت به تهران، راه مؤسسه محک را در پیش بگیرد و به بچه‌هایی برسد که چشم‌انتظار او و خیلی از ستاره‌ها هستند. همان بچه‌هایی که قبل از جام‌ جهانی‌ با دعایشان نقش زیادی در صعود تیم ‌ملی به جام ‌جهانی‌ داشتند. علیرضا در این باره می‌گوید: «من هم معتقدم با دعای این بچه‌های دوست‌داشتنی به جام ‌جهانی‌ رفتیم. فقط شرمنده بچه‌ها هستم که به خاطر حضور در روسیه خیلی نمی‌توانم به آنها سر بزنم. این بچه‌های عزیز با دعایشان باعثشدند تا ما به جام‌ جهانی‌ برویم، حالا وظیفه ماست که کمک کنیم تا یکی از سخت‌ترین مشکلات زندگی‌شان را دریبل کنند. همه ما در تیم ‌ملی به این بچه‌ها بدهکاریم.»

حقیقی البته از سوی همه بازیکنان تیم ‌ملی برای بچه‌های محک پیغام داشت‌؛ اینکه همه به یادشان هستند و خیلی زود به آنها سر می‌زنند: «دوست داریم یک بار با همه بازیکنان و مربیان به بچه‌ها سر بزنیم. می‌دانم این اتفاق خیلی زود می‌افتد. قطعاً اگر در ایران بودند و بازی نداشتیم، همراه من می‌آمدند. با همه بچه‌های محک برای تیم‌ ملی دعا کردیم که برنده بازی با گوام باشد و ان‌شاءا… در آینده دوباره به جام‌ جهانی‌ برود.» او ادامه می‌دهد: «خود من درست است همراه بچه‌ها نیستم ولی قلبم با تیم‌ ملی است.»

علیرضا دیروز در مؤسسه محک یک کار ویژه کرد‌؛ اهدای ۲۴ پیراهن هادی نوروزی به بچه‌ها؛ کاری که بچه‌ها را به وجد آورد و خیلی از حاضران، اشک در چشم‌هایشان حلقه زد: «خب راستش وقتی هادی از دنیا رفت، من در ایران نبودم. حتی وقت نکردم سر خاک او بروم. به خاطر همین این کار خیلی کوچک را برای هادی انجام دادم. واقعاً ناراحتم بازیکن با اخلاقی مثل او از کنار ما رفته. هنوز جایش خالی است…»

آینده‌؛ این آخرین بحثی است که سر پایی با حقیقی داشتیم. اینکه سرانجام چه خواهد کرد؟ در نیم‌فصل دوم هم در کازان می‌ماند یا جدا می‌شود؟ او بی‌درنگ جواب می‌دهد: «به هر قیمتی شده باید از کازان جدا شوم.» علیرضا به این نتیجه رسیده بهتر است که جدا شود‌؛ مثل تصمیمی که در ابتدای فصل گرفت: «آن موقع می‌خواستم بروم. همه تلاشم را کردم. جور شده بود به یک تیم خوب اروپایی بروم ولی… کازان لحظه آخر نگذاشت. شاید حکمتی بوده است.»

حقیقی اما این بار تصمیم خود را گرفته: «زمانی که در پنافیل بودم از شرایط بازی به شرایط مسابقه می‌آمدم. در پنافیل بازی می‌کردم و به تیم‌ ملی می‌رسیدم ولی حالا از شرایط تمرین به مسابقه می‌آیم. خودم بهتر از هرکس دیگری می‌دانم این اصلاً خوب نیست. دروازه‌بانی هم پست حساسی است. می‌خواهم تمام تلاشم را کنم تا دوستانه از این باشگاه جدا شوم. باید به جایی بروم که بازی کنم. کازان در اول فصل با توجه به تورنمنت‌هایی که در پیش داشت، می‌خواست بهترین گزینه‌ها را در اختیار داشته باشد ولی من باید به شرایط خود هم فکر کنم. باید جایی باشم که بتوانم بازی کنم. یک دروازه‌بان باید در شرایط مسابقه باشد چون نمی‌تواند با تمرین صرف، آمادگی لازم را به ‌دست بیاورد.» علیرضا حرف‌های خود را این‌طور تمام می‌کند: «امروز به روسیه برمی‌گردم. کازانی‌ها که متوجه شدند نتوانستم همراه تیم ‌ملی به گوام بروم، سریعاً با من تماس گرفتند و گفتند باید به تمرینات برگردی.»

نقاشی بچه‌های محک برای علیرضا حقیقی
دروازه‌بان تیم‌ ملی معتاد شد!

علیرضا حقیقی دیروز مهمان مؤسسه محک بود و قبل از حضور او در این مؤسسه اتفاق جالبی افتاد. وقتی بچه‌ها فهمیدند قرار است دروازه‌بان تیم ‌ملی بیاید، در اتاق‌های خود برای حقیقی نقاشی کشیدند تا او را غافلگیر کنند. حقیقی هم پس از ورود به مؤسسه وقتی این نقاشی‌ها را دید، از همه بچه‌ها تشکر کرد.

حقيقي يكي از بازيكناني است كه زياد به مؤسسه محك ميرود. او ديروز هم برخورد بسيار گرمي با بچههاي مبتلا به سرطان داشت و گفت: وقتي اينجا هستم حس خوبي دارم. معتاد رفتن به محك هستم. دروازهبان تيم ملي در محك دنبال يكي از بچههايي بود كه در گذشته او را ديده بود. وقتي مسئولان گفتند اين كودك خوب شده و به صورت حرفهاي موسيقي كار ميكند، گفت: واقعاً خوشحالم كه اين اتفاق افتاده. دفعه بعد كه خواستم بيايم حتماً او را هم صدا كنيد. يك لباس هادي نوروزي هم برايش كنار بگذاريد. حقيقي ديروز ۲۴ لباس با شماره ۲۴ براي كودكان محك برد تا يادي از او كند. حقيقي در ادامه گفت: تنها جايي كه در اينستاگرام فالو كردهام مؤسسه محك بود و از الان به بعد فالوور هاني نوروزي پسر هادي هم خواهم بود.