به گزارشافکارخبر،اگر بخواهیم میزان کم و کیف اخبار شورا و حاشیه‌های آن را بر کفه ترازو میزان کنیم، به تبع سهم حاشیه‌ گوی خبرسازی را از اخبار رسمی شورا می‌رباید، حال آنکه آیا اخبار رسمی شورا از کیفیت چندانی برخوردار نیست یا شورا درگیر حاشیه‌های پر خبر شده باید در مجالی دیگر به آن پرداخت.

به هر روی بعد از ‌نطق های جنجالی صحن شورا بر سر موضوعات مختلف باید درجه دوم را به آدرس‌های بن بست برخی خبرها، سفرها و گم شدن برخی پول‌ها اختصاص داد و پله سوم نیز حاشیه‌های اعضای ورزشی شورا است.

یادگاری اعضای شورای شهر با شورت ورزشی + تصاویر

اعضایی که روزگاری برسر تصاحب صندلی ریاست فدارسیونها به تکاپو افتادن حالا هر از چند گاهی مرکزیت حاشیه‌ها را به خود اختصاص می‌دهند. این بار صحبت سفر خارجی و جای گرفتن عکس هایی خارج از کت و شلوارهای اتو کشیده در آلبوم اعضای شورای ها و به تبع هزینه آن در راس گمانه زنی‌ها قرار گرفته است که این سفر با هزینه فدراسیون فوتبال بوده یا شورای شهر؟

زمانی که حبیب کاشانی در صفحه شخصی خود عکسی از سفر سه نفر دیگر از اعضای شورای شهر به سواحل حاشیه خلیج فارس منتشر کرد حدس و گمانها در خصوص این سفر بر سرزبانها انداخت. عضو شورای شهر که چند وقتی‌است به فوتبال بازگشته روحیه بخشی کادر تیم ملی امید را علت حضور این سه عضو شورا اعلام کرد.

وقتی این موضوع را از مهدی چمران، رئیس شورای شهر جویا شدیم در وهله اول خبر از بی خبری این موضوع داد و تعجب برای همگان را به همراه داشت که چگونه ممکن است رئیس شورا از سفر خارج از کشور اعضای شورا بی اطلاع باشد!

رئیس شورای شهر در خصوص هزینه سفر دبی ۴تن از اعضای شورا از جمله علیرضا دبیر، هادی ساعی، حبیب کاشانی و ابوالفضل قناعتی، گفت: این سفر با هزینه فدراسیون فوتبال بوده و شورای شهر در این مورد پولی خرج نکرده است.

یادگاری اعضای شورای شهر با شورت ورزشی + تصاویر

**اظهار بی اطلاعی هزینه سفر دبی از فدراسیون فوتبال تا شورای شهر

این اظهار بی اطلاعی‌ها البته چندان تازگی ندارد، برخی از پاس کاری‌ها در نهایت به اظهار بی اطلاعی‌ها خاتمه پیدا می‌کند.

علیرضا اسدی، دبیر کل فدراسیون فوتبال می‌گوید: از سفر علیرضا دبیر، هادی ساعی و ابوالفضل قناعتی اطلاعی ندارم و این موضوع در هیأت رئیسه مطرح نشده است.

وی گفت: " شاید کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در جریان باشد " و در پاسخ به سؤالی که ممکن است بدون هماهنگی به سفر رفته باشند نیز اظهار بی اطلاعی می‌کند.

**از میهمانی حبیب کاشانی تا انکار هزینه از سوی شورا

امروز بوالفضل قناعتی در حاشیه جلسه غیر علنی شورای شهر دلیل سفر را انجام بخشی از کارها و روحیه به اعضای تیم امید مطرح می‌کند، می‌گوید: شورای شهر برای این سفر یک ریال هم هزینه نکرده است.

وی در خصوص هزینه سفر گفت: ما میهمان حبیب کاشانی بودیم و در تمرینات تیم نیز شرکت کردیم.

یادگاری اعضای شورای شهر با شورت ورزشی + تصاویر

** گم شدن آدرس هزینه سفر دبی اعضای شورای شهر

برخی جنجال‌ها در خصوص ‌پاس کاری توپ از شورای شهر به زمین فدراسیون فوتبال و عدم اطلاع فدراسیونی‌ها از این سفر، بر حاشیه‌های شورا می‌افزاید. چرا که ابتدا پلاک فدراسیون فوتبال را برای پیدا کردن آدرس هزینه این سفر دادند در حالی که فدراسیون فوتبال کماکان این موضوع را نفی می‌کند.

حال اگر این موضوع صحت داشته باشد فدراسیون فوتبال بر اساس چه مبنایی برای سه عضو شورا هزینه کرده است؟

اگر میهمانی حبیب کاشانی را جزء یکی از فرضیه ها در نظر بگیریم پس چرا و چگونه رئیس شورا از ابتدا آدرس این هزینه ها را به فدراسیون فوتبال ختم کرده است؟

اگر حبیب کاشانی قصد میهمانی داشته چرا در ضمیمه تمرین تیم امید انجام داده که بر میزان شائبه ها بیافزاید؟

این روزها موضوع حسابرسی از شهرداری در صحن شورا داغ داغ است. شاید برخی از اعضای شورا برای همصدا شدن خارج از خیابان بهشت و حتی حزب و نفع مردم دور هم بنشینند.