اجرای ۱۰۰ پروژه فاخر ‌توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء

به گزارشافکارخبر،سردار عبادالله عبداللهی امشب در جمع خبرنگاران در ارومیه، اظهار داشت: در حال ۱۰۰ پروژه فاخر توسط قرارگاه سازندگی در سطح کشور در دست اجرا‌ست.

وی با اشاره به سایر پروژه‌های در دست اجرا در کشور توسط قرارگاه سازندگی، تصریح کرد: علاوه بر پروژه‌های فاخر، پروژه‌های دیگری نیز در کشور در حال اجراست.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء با بیان اینکه به صورت مستقیم ۱۵۰ هزار نفر در این پروژه‌ها مشغول به کار هستند افزود: با احتساب افراد شاغل در این پروژه‌ها، ۱۰۰ هزار تا ۷۵۰ هزار نفر به صورت غیر مستقیم در این پروژه‌ها مشغول به کار هستند.

این مسئول با اشاره به اهداف قرارگاه خاتم‌الانبیا، اظهار داشت: هدف از اقداماتی که انجام می‌شود خدمت به مردم است و این قرارگاه با دارا بودن تجهیزات منحصر به فرد مشغول انواع فعالیت‌های مختلف در سراسر کشور است.

عبداللهی هدف خود را از سفر به شهرستان ارومیه را بازدید از طرح‌های عمرانی آذربایجان غربی از جمله سد سردشت و سد کانی سیب عنوان کرد و افزود: در بازدید صورت گرفته از این سدها شاهد روند رشد مطلوب این پروژ‌ه‌ها بودیم.

وی با بیان اینکه در بحثپروژه‌های مرزی با عنایت مقام معظم رهبری مشکلی در پیشبرد کار نداریم، اعلام کرد: در این بخش براساس زمان‌بندی پروژه‌ها پیش برده می‌شود.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتمالانبیا اضافه: تاکنون ۲ هزار پروژه در بخشهای مختلف به بهرهبرداری رسیده که از این پروژهها میتوان به پروژه پارس جنوبی، پتروشیمی، آزادراه و بزرگراهها اشاره کرد.