به گزارش افکارخبر میلاد کمندانی درباره دیدار تیم‌های نفت و پرسپولیس که روز گذشته برگزار شد، اظهار داشت: «بازی خوبی انجام دادیم اما متأسفانه نتوانستیم با سه امتیاز از زمین بیرون بیاییم. ما در این بازی سرتر از تیم نفت بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی هم داشتیم که تبدیل به گل نشد.»

 

وی درباره اینکه چرا پرسپولیسی‌ها در هر بازی اینقدر موقعیت گل از دست می‌دهند، ادامه داد: «نمی‌دانم چه باید بگویم. ما در هر تمرین ضربه به چارچوب زیاد انجام می‌دهیم و تمرین‌های زیادی برای گل زدن می‌کنیم اما با بدشانسی توپ‌هایمان تبدیل به گل نمی‌شود. بازیکنان تا آخرین حد توانشان مشغول تمرین و بازی هستند اما امیدوارم بدشانسی دست از سر تیم ما بردارد.»

 

هافبک پرسپولیس درباره گلی که روز گذشته وارد دروازه نفت کرد، عنوان کرد: «خدا را شکر می‌کنم که توانستم برای پرسپولیس مؤثر باشم و خوشحالم که اولین گل رسمی‌ام را برای این تیم به ثمر رساندم. امیدوارم که در بازی‌های آینده هم بتوانم برای تیمم مثمرثمر باشم.»

 

کمندانی در خصوص حضورش در اردوی تیم ملی امید گفت:‌ «قرار است روز پنجشنبه خودمان را به مربیان تیم امید معرفی کنیم تا ان‌شاءالله یک اردوی خوب را پشت سر بگذاریم تا آماده شویم که در بازی‌های قطر جواز صعود به المپیک 2016 ریو دوژانیرو را کسب کنیم.»

 

وی درباره اینکه تیم امید چقدر امید دارد تا به این مسابقات برسد، افزود: «ما تیم خوبی داریم که از کادر مدیریتی و کادر فنی بسیار خوبی هم بهره می‌بریم. من فکر می‌کنم تیم امید شانس و امید زیادی برای صعود به المپیک دارد و امیدوارم حمایت‌های خوبی از این تیم بشود تا بتوانیم طلسم 44 ساله نرفتن به المپیک را بشکنیم.»