به گزارش افکارخبر ، این رسانه‌های معاند گاهاً برای تاثیرگذاری بر مخاطبین داخل ایران و جلب‌نظر آنها، از برخی رسانه‌های داخلی به‌صورت مخفیانه سوءاستفاده می‌کنند تا بتوانند افکر پلید و آلوده خود را انتشار دهند.

 

یکی از اینگونه رسانه‌های معاند و اپوزیسیون، تلویزیون «افق ایران» وابسته به «ربع پهلوی» آخرین بازمانده خاندان در آستانه انقراض پهلوی است. یکی از برنامه‌های این تلویزیون سلطنت‌طلب به نام «آبانگان» که توسط «نیک‌آهنگ کوثر» کاریکاتوریست ضدانقلاب اداره می‌شود، با ایجاد صفحه‌ای در سایت اشتراک ویدئو «آپارات»، به‌طور مخفیانه به‌دنبال انحراف افکار مخاطبین ایرانی است.

این برنامه می‌کوشد تا با سوءاستفاده از موضوعات محیط زیستی و معضل کم‌آبی و خشک‌سالی در ایران، این موضوعات را به مسائل سیاسی ربط داده و خشک‌سالی و مسائل اینچنینی را ناشی از بی‌کفایتی نظام جمهوری‌‌اسلامی قلمداد کند.

گفتنی است، در برنامه «آبانگان» از افرادی مانند «رامین جهان‌بگلو» که سابقه همکاری با سرویس‌های جاسوسی آمریکایی را در پرونده دارد، استفاده می‌شود.

تصویر از صفحه برنامه ضدانقلابی «آبانگان» در سایت «آپارات»

تصویر از صفحه برنامه ضدانقلابی «آبانگان» در سایت «آپارات»

مخاطبین «امپراتوری دروغ» می‌توانند از طریقی که در ذیل آمده، نسبت به ارسال گزارش تخلف این صفحه ضدانقلاب به مدیریت سایت «آپارات» برای بسته‌شدن آن اقدام کنند:

abanegan-gozaresh1

abanegan-gozaresh2