کاشانی: تیم امید به المپیک برود در این تیم نمی‌مانم

به گزارش افکارخبر، حبیب کاشانی در خصوص فضایی که در تیم امید وجود دارد و اینکه آیا این تیم نیز مانند تیم ملی مشکل البسه دارد یا نه، گفت: خوشبختانه از این مشکلات نداریم، اما برخی مشکلات دیگر وجود دارد. ما اکنون در فضایی کار می‌کنیم که اهمیت زیادی به تیم امید نمی‌دهند و فضای موجود در کشور المپیکی نیست.

وی با اشاره به مشکلات موجود در کشور یمن افزود: اکنون می‌بینیم که در یمن جنگ است، اما تیم امید این کشور هشت ماه است که در اردو به سر می‌برد. ما در مسابقات انتخابی المپیک با حریفان آسانی روبه‌رو نمی‌شویم و به نظرم باید بیشتر از این به فکر تیم امید باشیم.

مدیر تیم فوتبال امید کشورمان با ابراز امیدواری از اینکه این تیم بتواند به مسابقات المپیک 2016 ریو صعود کند، تصریح کرد: من تا پایان مسابقات انتخابی المپیک در تیم امید خواهم بود و وقتی تیم به المپیک صعود کرد، دیگر نمی‌مانم. امیدوارم در این مدت که کمتر از 40 روز تا آغاز مسابقات باقی مانده، به تیم امید کمک شود تا بتوانیم در مسابقات شرایط خوبی داشته باشیم.

کاشانی درباره اینکه چرا می‌گوید در صورت صعود به المپیک دیگر در تیم امید نمی‌ماند و چرا نمی‌خواهد نتیجه تیم را در المپیک ببیند، اظهار داشت: همه می‌گویند این مرحله و صعود به المپیک سخت است. به نظرم وقتی تیم به المپیک صعود کرد، کار آسان‌تر خواهد بود و هرکسی می‌تواند کنار تیم باشد و به تیم امید کمک کند.