استقلال و سه بازی فوق حساس

به گزارش افکارخبر، استقلالی ها در هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر باید روز ۲۲ آذرماه در تبریز به مصاف تراکتورسازی بروند و البته چهار روز بعد باید با صبا بازی کند.

 

این در حالی است که آبی پوشان در فاصله کمتر از ۱۰ روز بعد از این بازی، دوباره باید اول دی ماه و این بار در چارچوب مسابقات جام حذفی یکبار دیگر به مصاف تراکتورسازی برود. به این ترتیب استقلالی ها شب یلدا را در تبریز خواهند بود و فردای شب یلدا برای بار دوم باید در هوای سرد ورزشگاه یادگار امام(تبریز) نیمه نهایی جام حذفی را مقابل تراکتورسازی بازی کنند.

 

از آنجا که آبی پوشان مجبور به برگزاری این ۲ بازی در فاصله کمتر از ۱۰ روز در این شهر هستند حالا مسئولان استقلال در پی این هستند تا بهترین تدبیر را برای این سه بازی حساس به کار ببندند.

 

به نظر می رسد ۲ بازی در هوای سرد تبریز کار را برای استقلال سخت تر هم کند اما اقامت اول برای بازی لیگ برتر، شرایط بدنی بازیکنان را با آب و هوا بیشتر تطبیق می دهد و به سود استقلال است.  مسئولان استقلال قصد دارند تا با اتخاذ بهترین تصمیم، شرایط خوبی را برای تیم شان در راستای برگزاری سه بازی حساس با تراکتورسازی مهیا کنند. بازی اول مقابل تراکتورسازی و پیروزی استقلال راه قهرمانی نیم فصل را هموار می کند. استقلال چهار روز بعدش در تهران و در بازی مقابل صبا می تواند جشن قهرمانی نیم فصل بگیرد. البته پیروزی در بازی دوم مقابل تراکتورسازی، استقلال را به فینال جام حذفی باشگاههای کشور می رساند. این را نباید فراموش کرد که بازی در تبریز و مقابل طرفداران تراکتورسازی آنقدرها هم راحت نیست و طرفداران تراکتورسازی در این دو بازی حساس، ورزشگاه را پر خواهند کرد. تونی اولیویرا هم انگیزه ویژه ای برای شکست استقلال در دو بازی پیش رو دارد.

 

آخرین بازی استقلال در نیم فصل اول مقابل صبای قم در تهران خواهد بود و دوئل مظلومی و دایی در تهران هم دیدنی خواهد بود چرا که صبا از تیم های خوب و سرحال لیگ برتر است. استقلال سه بازی مهم را پیش رو دارد و باید دید تدابیر باشگاه برای این سه بازی چه خواهد بود.
منبع: وب سایت برنامه نود