رئال مادرید در آستانه حذف قرار گرفت

به گزارش افکارخبر، در ادامه دور رفت مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا بامداد پنجشنبه رئال مادرید در زمین کادیس به میدان رفت و به برتری 3 بر یک رسید اما ممکن است به دلیل یک اشتباه عجیب و بچه‌گانه از این مسابقات حذف شود.

دنیس چریشف در دقیقه 3 و ایسکو در دقایق 65 و 74 گل‌های شاگردان بنیتس را به ثمر رساندند و مارکز در دقیقه 88 تک گل میزبان را زد.

رئال در حالی این پیروزی را به دست آورد که چریشف محروم بود و نمی‌توانست در این بازی به میدان برود اما کهکشانی‌ها که ظاهراً متوجه این موضوع نبودند از این بازیکن روس در ترکیب اصلی استفاده کردند تا در آستانه حذف از این رقابت‌ها قرار گیرند.چریشف زمانی که فصل گذشته در ویارئال بازی می‌کرد سه کارته شده بود و طبق قانون نباید در اولین بازی فصل بعد کوپا‌دل‌ری به میدان می‌رفت. اگر باشگاه کادیس به این موضوع اعتراض کند، رئال مادرید از گردونه مسابقات جام حذفی کنار خواهد رفت و بدین ترتیب تاریخ بار دیگر برای سرمربی اسپانیایی این تیم تکرار خواهد شد.

این در حالی است که برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که بورخال مایورال بازیکن جوان رئال مادرید هم برای این بازی محروم بوده است. او زمانی که در تیم جوانان رئال مادرید بازی می‌کرد کارت قرمز گرفته و نمی‌توانسته در این مسابقه به میدان برود.

بنیتس در سال 2001 و زمانی که سرمربی والنسیا بود تجربه چنین موضوعی را داشت و تیمش به همین دلیل مشابه حذف شده بود. این بار هم این اشتباه ممکن است به قیمت حذف رئال مادرید و البته متزلزل‌تر شدن صندلی مرد اسپانیایی تمام شود. روزهای تیره و تار بنیتس پس از شکست تحقیرآمیز در ال‌کلاسیکو همچنان ادامه دارد.

در سال 2015 تیم فوتبال اوساسونا به همین دلیل از جام حذفی کنار رفته بود.