به گزارش افکارخبر، میلیون‌ها دلسوخته حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و 72 یار باوفایش از اقصی نقاط این کره خاکی زینب(س) وار خود را به سرزمین آرزوها رساندند.

اما در این میان، میلیون ها عاشق دیگر بودند که به دلایلی نتوانستند خود را به خیل عظیم کربلایی‌ها پیوند بزنند و «جامانده» لقب گرفتند.

همچنین از سوی دیگر برخی افراد و شخصیت ها سال گذشته پا در طریق الحسین(ع) نهادند اما اربعین امسال به گونه‌ای دیگر مهمان سفینة النجا‌ة شدند.

از جمله چهره‌هایی که سال گذشته پای پیاده در اجتماع اربعینی‌ها حضور داشتند اما امسال در قهقهه مستانه‌شان عند ربهم یرزقونند، می‌توان به سردار شهید حسین همدانی از مدافعان حرم حضرت زینب(س) و شهید غضنفر رکن آبادی از مهاجرین الی الله اشاره کرد.

در ادامه تصویری از حضور سردار حسین همدانی از فرماندهان سپاه پاسداران و مستشاران ارشد نظامی ایران که 16 مهر امسال در دفاع از حرم عقیله بنی‌هاشم(س) شهد شهادت نوشید، را در پیاده روی پارسال مشاهده می‌کنید.

 

همچنین عکسی از غضنفر رکن آبادی، سفیر سابق ایران در لبنان که در مهرماه امسال در فاجعه منا جان به جان آفرین تسلیم کرد، را در حالی که در اربعین سال 93 پرچم سرخی در دست دارد، می‌بینید.