احمدی نژاد به گیلان سفر می کند

به گزارش افکارخبر ، محمد شیخان معاون دولت احمدی نژاد عصر روز چهارشنبه١١آذر با حضور بر سر مزار میرزا کوچک خان بمناسبت سالروز شهادت این شهید والامقام ادای احترام کرد.

محمد شیخان معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتررییس جمهور سابق گفت: امروز سالروز شهادت ابر مرد عزت و آزادگی ملت بزرگ ایران است

رییس اولین کنگره ملی میرزا کوچک جنگلی افزود: میرزا کوچک خان پرچمدار عزت و غیرت مردم آزادیخواه ایران اسلامی و شهید راه استقلال و آزادی وطن است.

شیخان با اشاره به اینکه مردان بزرگ فراتر از مرز و جغرافیا هستند خاطر نشان کرد: مردم گیلان امروز این افتخار را دارند که مهد پرورش مجاهدانی هستند که برای تعالی جامعه بشری نقش آفرینی ملی و بین المللی داشته اند.

وی افزود: رمز ماندگاری و پیروزی میرزا، اندیشه آزادی خواهی و استقلال طلبی آن در مقابل استبداد داخلی و مبارزه با استعمار خارجی بود.

محمد شیخان با بیان اینکه میرزای زمان خویشتن بودن یک ضرورت انکارناپذیر است تصریح کرد: اگر بپذیریم که اینگونه باید طریق عزت را طی نماییم می بایست از امید داشتن های واهی و خیالی به کدخدا های دروغین زمانه بگذریم و با اتکاء به دریای خروشان عظمت ملت، توانمندیهای خود را افزایش دهیم.

محمد شیخان همچنین  در پاسخ به سؤال خبرنگار ما در خصوص سفرهای استانی احمدی نژاد و زمان حضور ایشان در استان گیلان با توجه به علاقمندی و دعوت های مردمی نیز، گفت : قطعا یکی از استان هایی که شاهد حضور ایشان در آینده خواهد بود استان گیلان است  و دعوت های مردم قهرمان پرور استان گیلان در این راستا در حال بررسی و برنامه ریزی می باشد.

  •  محمد شیخان رییس اولین کنگره ملی میرزاکوچک خان جنگلی بود که این کنگره مفتخر به دیدار اعضاء ستاد آن با مقام معظم رهبری و همچنین با پیام رهبر انقلاب آغاز و با حضور دکتر احمدی نژاد رییس جمهور وقت و شخصیت های علمی و مسئولان کشوری و لشگری در استان گیلان در سال ٩١ برگزار شد.