حضور هواداران با خانواده‌های خود در تمرین استقلال

به گزارش افکارخبر، تمرین نوبت صبح تیم فوتبال استقلال قرار بود ساعت 10:30 امروز (جمعه) در کمپ باشگاه برگزار شود اما با 20 دقیقه تأخیر آغاز شد.

* به دلیل سرمای هوا و باد شدیدی که می‌وزید، بیشتر بازیکنان با کلاه و دستکش تمرین کردند و مربیان استقلال نیز برای فرار از سرما چندین لباس به تن کردند.

* با وجود اینکه تمرین در یک هوای سرد برگزار می‌شد اما 40 نفر از هواداران استقلال که برخی از آنها با خانواده‌های خود حضور داشتند، نظاره‌گر تمرین بودند. در این میان چند خانم نیز در کمپ باشگاه حضور داشتند.

* مهدی رحمتی، هرایر مگویان، محمدرضا خرسندنیا، منصور پورحیدری و بازیکنان امید استقلال غایبان تمرین بودند.

* دستیاران پرویز مظلومی پیش از آغاز تمرین جلسه سرپایی در وسط زمین برگزار کردند.

* محور تمرین آبی‌پوشان دویدن دور زمین، عبور از مانع، کارهای هوازی و مرور کارهای تاکتیکی بود. قبل از آیتم‌ها که توسط مربی بدنساز استقلال برنامه‌ریزی شده بود و باعث خنده بازیکنان استقلال شد، بارها به مربی بدنساز خود گفتند که آیتم‌های جدیدی در نظر گرفته است.

* چمن کمپ تمرین کمی بلند بود.

* پرویز مظلومی از روی یکی از نیمکت نظاره‌گر تمرین شاگردانش بود.

* به دلیل شدت وزش باد برخی از درختان کنار کمپ خم شده بودند که بعضی از بازیکنان به شوخی گفتند ممکن است این درختان روی سرشان بیفتند.

* تمرین نوبت عصر تیم فوتبال استقلال ساعت 17 در سالن وزنه مجموعه انقلاب برگزار می‌شود. قرار است در این تمرین بازیکنان به کار بدنسازی بپردازند. این برای نخستین بار است که ابتدا تمرین صبح برگزار شده و سپس در نوبت عصر کارهای هوازی انجام می‌شود.

* تمرین استقلال فردا نیز برگزار خواهد شد و قرار است آبی‌پوشان یک دیدار تدارکاتی در هفته آینده برگزار کنند.

به گزارش تسینم، تیم فوتبال استقلال در هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر میزبان صبای قم خواهد بود.