مجازات نه گفتن به پرسپولیس

به گزارش افکارخبر،  محمد نوری، کاپیتان فصل گذشته پرسپولیس تنها پس از چند ماه حضور در لیگ قطر ابراز علاقه کرده که به پرسپولیس برگردد، اما به نظر می رسد بازگشت او به این آسانی ها هم نخواهد بود. نوری خودش تمایل دارد دوباره به تیم سابقش برگردد اما اینکه شرایط بازگشتش مهیا باشد در آینده مشخص می شود.

حال و روز این روزهای محمد نوری خیلی شبیه چند ماه پیش سید جلالی حسینی است. این دو بازیکن مورد تائید هواداران بودند و پرسپولیسی ها خیلی دوست داشتند در تیم باقی بمانند. باشگاه هم تلاش کرد هم سیدجلال و نوری را حفظ کند اما آنها بنا بر دلایلی از پرسپولیس جدا شدند و از لیگ قطر سر درآورند. حسینی پس از یک فصل و نوری پس از چند ماه عنوان کردند دوست دارند به تیم سابقشان برگردند ظاهرا هواداران هم چنین نظری داشتند.

برای سید جلال حسینی که چنین اتفاقی نیفتاد و او پس از اینکه با چراغ قرمز برانکو ایوانکوویچ روبرو شد پیراهن نفت تهران را برتن کرد. شاید نوری هم مجبور شود پای در چنین مسیری بگذارد.

این دو بازیکن در شرایطی پرسپولیس را ترک کردند که هواداران از بابت از دست دادن این دو بازیکن حسابی شاکی بودند و کسی فکر نمی کرد اگر روزی این دو که زمانی نازشان خیلی خریدار داشت بخواهند به تیم برگردد مانعی بر سر راهشان ایجاد شود.

احتمالا از فصل آینده بازیکنان که در ابتدای فصل به پرسپولیس جواب منفی می دهند و راهی قطر می شوند با حساب و کتاب بیشتری چنین تصمیمی می گیرند.