به گزارش افکارخبر،  پس از پایان بازی ترکتورسازی مقابل استقلال در هفته چهاردهم لیگ برتر که با تساوی بدون گل به پایان رسید، بازیکنان ترکتور از رفتار سرمربی تیم‌شان انتقاد کردند.

ظاهرا بین دو نیمه این دیدار، امیر قلعه‌نویی انتقادات زیادی به بازیکنان وارد کرد. یکی از بازیکنان نیز با ناراحتی گفت: "چرا قلعه‌نویی نیامده از همه انتقاد کرد و رفتار بدی از خودش نشان داد؟ با 2،3 روز تمرین چه کار می توانستیم بکنیم که انتظارات را برآورده نکرده‌ایم؟"

یکی دیگر از بازیکنان ترکتورسازی که با بعضی از بازیکنان استقلال رفاقت دارد، به آنها گفت که "چرا قلعه‌نویی اینطور رفتار می‌کند." استقلالی‌ها که سابقه کار کردن با قلعه‌نویی را داشتند، در جواب گفتند: "این اول کار است و حالا حالا ها باید این رفتارها را ببینید!"

ناراحتی بازیکنان از قلعه‌نویی به اینجا ختم نشد. پس از پایان بازی، برخی از بازیکنان تراکتورسازی قصد داشتند با خودروهای شخصی ورزشگاه را ترک کنند که قلعه‌نویی با صدای بلند گفت: "بار آخرتان باشد که این کار را می‌کنید! همه با هم آمده‌ایم و باید با هم به هتل بازگردیم. دلیلی ندارد که تیم نظم نداشته باشد و هر کسی ساز خودش را بزند."