برای‌برانکوطارمی وبنگستون فرقی ندارند

به گزارش افکارخبر، محمود خوردبین درباره دیدار پر‌سپولیس مقابل راه‌آهن از هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظها‌ر کرد: طبق صحبت‌هایی که انجام شده، قرار است بازی ما مقابل راه‌آهن در ورزشگاه شهر قدس برگزار شود. مسئولان این ورزشگاه گفته‌اند که امنیت لازم را برقرار می‌کنند و مشکلی وجود نخواهد داشت. طبق صحبت‌هایی که به ما گفته‌اند چمن این ورزشگاه از کیفیت مطلوبی برخوردار است و بنا‌بر‌این فکر می‌کنم بتوانیم بازی خوبی در آنجا انجام بدهیم.

 

وی افزود: فردا (پنجشنبه) جلسه پیش از بازی گلایه‌هایمان را درباره محل بازی مطرح خواهیم کرد اما فکر می‌کنم که تصمیم نهایی برای برگزاری بازی در شهر قدس گرفته شده است.

 

خوردبین در ادامه درباره شرایط تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس گفت: ما پیروزی خوبی را مقابل گسترش فولاد تبریز به دست آورده‌ایم. البته در نیمه دوم آن دیدار بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم و آن هم به این دلیل بود که بازیکنان استرس داشتند که مبادا گل تساوی را دریافت کنیم. در کل خوشحالیم که توانستیم سه امتیاز شیرین این بازی را بگیریم و خودمان در در جدول رده‌بندی بالا بیاوریم. در حال‌ حاضر هم شرایط بازیکنان کاملا مناسب است و آماده دیدار با راه‌آهن هستیم.

 

سرپرست تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس درپاسخ به سوالی درباره ارزیابی‌اش از شرایط راه آهن، بیان کرد: من شناخت زیادی از این تیم ندارم، اما مطمئنا کادرفنی به دقت تیم راه‌آهن را آنالیز کرده است. البته همان طور که قبلا گفته‌ام پر‌سپولیس همیشه به بازی خود فکر می‌کند و کاری به تیم حریف ندارد. مطمئنا در بازی مقابل راه‌آهن هم ما به دنبال انجام یک بازی خوب از تیم خودمان هستیم.

 

او در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت چمن ورزشگاه درفشی‌فر، عنوان کرد: متاسفانه چمن ورزشگاه ما این روزها از کیفیت خوبی برخوردار نیست. به دنبال یک زمین چمن جایگزین هستیم تا بتوانیم زمین ورزشگاه درفشی فر را ترمیم کنیم. قرار بود تمرین امروزمان (چهارشنبه) را در ورزشگاه مجموعه ورزشی "سایپا" انجام دهیم، اما متاسفانه مسئولان این باشگاه موافقت نکردند که ما به آنجا برویم. با وجود توافقی که انجام شده بود، روز گذشته با من تماس گرفتند و اعلام کردند که نمی توانیم امروز (چهارشنبه) به ورزشگاه سایپا برویم. آقای خبیری به من گفتند که کیفیت چمن ورزشگاه درفشی فر بهتر از ورزشگاه سایپا است. بنا‌بر‌این تصمیم گرفتیم امروز هم در درفشی فر تمرین کنیم.

 

سرپرست تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به نبود مهدی طارمی در مقابل گسترش فولاد تبریز، اظها‌ر کرد: نبود طارمی در مقابل گسترش فولاد در برخی از دقایق احساس می‌شد، اما جری بنگستون هم توانست خودش را نشان بدهد. به اعتقاد من برانکو ایوانکوویچ برایش فرقی نمی‌کند طارمی در زمین باشد یا جری بنگستون. مطمئنا آن چیزی که برای برانکو مهم است پیروزی و موفقیت پر‌سپولیس است.