به گزارش افکارخبر،هاشم بیک‌زاده در مورد تقابل تیمش با استقلال در آخرین بازی نیم‌فصل اول لیگ برتر گفت: ما باید لیگ را در نیم‌فصل اول با برد پشت سر بگذاریم به همین دلیل نیاز مبرمی به گرفتن سه امتیاز بازی با استقلال داریم. البته می‌دانیم که بازی سختی در پیش داریم، ولی به چیزی جز گرفتن سه امتیاز فکر نمی‌کنیم و امیدوارم با تفکرات علی دایی و تلاش بازیکنان در زمین مسابقه سه امتیاز را بگیریم.

وی در مورد تقابل با تیم سابقش ادامه داد: بازی مقابل استقلال برای من حساس نیست، چون قبلاً با پیراهن سپاهان هم مقابل استقلال بازی کرده‌ام. به هر حال قسمت این بود که از استقلال جدا شوم و دوست هم ندارم در مورد گذشته حرف بزنم. در کل از انتخاب صبا راضی هستم. در ضمن باید بگویم استقلال و هوادارانش همیشه برایم قابل احترام هستند. من الان بازیکن صبا هستم و سعی می‌کنم بهترین عملکرد را در این بازی داشته باشم.

بیک‌زاده در مورد اینکه آیا در صورت گل زدن به استقلال خوشحالی خواهد کرد یا خیر، گفت: من مدافع هستم و ابتدا باید وظایف خودم را انجام بدهم، ولی اگر به استقلال گل بزنم قطعا خوشحالی نخواهم کرد. من امیدوارم در این بازی گل بزنم و با گل من استقلال را شکست بدهیم.

مدافع صبا در پاسخ به این پرسش که آیا قبل از بازی به سمت پرویز مظلومی خواهد رفت، خاطرنشان کرد: من مشکلی با مظلومی ندارم و به سمت او می‌روم. مظلومی مربی من بوده و اختلافی هم بین ما وجود ندارد. حتی او قبل از شروع به کارش نامه نوشت و خواهان ماندن من در استقلال شد، ولی به هر حال من تصمیم گرفتم به صبا بروم.