مظلومی:برهانی جای نمی رود

به گزارش افکارخبر، پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار با صبای قم گفت: فردا بازی سختی مقایل صبا داریم و بازی سختی برای ما خواهد بود. آنها مربی باهوشی دارند و نتایج قابل قبولی کسب کرده‌اند. ما هم استقلال هستیم و تلاش می‌کنیم به صدر جدول برگردیم. تمام توان ما این است که سه امتیاز بازی را بگیریم که بتوانیم برنده بازی باشیم، چون مساوی اصلاً به درد ما نمی‌خورد و ان‌شاءالله بازیکنان از فرصت استفاده کنند.

وی افزود: بعداز بازی با تراکتورسازی به بازیکنانم استراحت دادم تا آنها بدن‌هایشان را ریکاوری کنند و امیدواریم فردا تماشاگران ما را تنها نگذارند تا ان‌شاءالله جشن صدرنشینی نیم فصل را بگیریم.

مظلومی در خصوص تساوی‌های تیم استقلال گفت: به جز یکی دو مورد، بقیه مساوی‌های ما مقابل تیم‌های سخت بوده و تساوی در تبریز بد نیست. مساوی در خیلی از بازی‌ها به دلیل انگیزه بازیکنان اتفاق می‌افتد که مقابل ما بازی می‌کنند.

وی در خصوص لیست ورود و خروج استقلال گفت: من دو بازی حساس دارم و دامن زدن به این حواشی روی بازیکنان ما اثر خواهد گذاشت. مطمئن باشید دوست ندارم کسی از جمع جدا شود و به دنبال تقویت تیم هستم. من نه لیستی به باشگاه دادم و حرفی که می‌زنم روی آن هستم. مطمئن باشید در مورد آرش برهانی که این روزها پیرامون جدایی‌اش بحث می‌شود، این اخبار صحت ندارد و او فوتبالش را در استقلال به پایان خواهد رساند.

وی تأکید کرد: ما دوست داریم همه بازیکنان را حفظ کنیم و ان‌شاالله اگر قرار باشد بازیکنی به جمع ما اضافه شود از طریق کمیته فنی آنها را بررسی خواهیم کرد.

مظلومی در خصوص فخرالدینی نیز گفت: من به صورت تک‌تک جواب سؤال‌ها را نمی‌توانم بدهم و به همین دلیل فقط می‌گویم بازیکنان مدنظرمان را می‌خواهیم و تنها به دو بازی آینده فکر می‌کنیم.

 خبرنگاران به صورت تک‌تک در مورد میلاد فخرالدینی، آرش برهانی و سجاد شهباززاده از مظلومی سؤال کردند که وی اعلام کرد: این صحبت‌ها شایعه و گمانه‌زنی است و بعد از پایان نیم فصل در موردش صحبت خواهد کرد.