عباسی: این رأی خنده‌دار و مسخره است

به گزارش افکاخبر، در خصوص رأی کمیته انضباطی مبنی بر اینکه فرید کریمی بهزادی را تا پایان نیم فصل از حضور در تیم صبا محروم کرده، اظهار داشت: تخلف صورت گرفته محرز است و در این زمینه هیچ شک و شبهه‌ای وجود ندارد، اما رأی کمیته انضباطی واقعاً‌ خنده‌دار و مسخره است.

وی ادامه داد: چگونه وقتی تخلف صورت گرفته، این بازیکن برای بازی کردن مقابل ما مشکلی ندارد و فقط می‌گویند تا نیم فصل نباید به میدان برود. مشخص است که در این رأی اعمال نظر صورت گرفته است.

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان در مورد اینکه آیا این مسئله را پیگیری خواهند کرد؟ تأکید کرد: قطعاً ما پیگیر این مسئله هستیم، مگر می‌شود تخلفی صورت گرفته باشد و آن را نادیده بگیرند؟ قطعاً از طریق کمیته استیناف و سایر مراجع پیگیر این موضوع هستیم تا حق‌مان پایمال نشود. ما به دنبال احقاق حق خود هستیم و چیزی بیشتر از آن هم نمی‌خواهیم.

وی ادامه داد: ایرادی که گرفته‌اند گفته‌اند چرا دو ساعت بعد از اتمام بازی اعتراض صورت نگرفته است، در حالی که ما اعتراض خود را انجام داده‌ایم و تمام مدارک آن هم موجود است، حتی به فتاحی یکی از مسئولان سازمان لیگ این مسئله را گوشزد کردیم. نمی‌دانم ایراد این موضوع کجاست؟

به گزارش خبرنگار فارس، فرید کریمی بهزادی بازیکن سرباز تراکتورسازی بود که پس از اتمام سربازی‌اش به تیم صبا بازگشت. حضور کریمی در دیدار مقابل سیاه‌جامگان باعث شد تا این تیم نسبت به حضور یک بازیکن در یک نیم‌فصل در دو تیم معترض شود که پس از این اعتراض، کمیته انضباطی رأی بر این داد که کریمی تا نیم‌فصل نمی‌تواند صبا را همراهی کند.