در هفته جاری دو فیلم به گردش اکران سینماهای تهران اضافه شد. «حکایت عاشقی» و «مدت معلوم»، یکی از آثار با موضوع دفاع مقدس و دیگری با موضوع اجتماعی به چرخه اکران اضافه شد.در این میان هنوزفیلم «محمد رسول الله » مخاطبان خود را دارد و انیمیشن «شاهزاده روم» هم توانست عنوان پرفروش ترین فیلم انیمیشین را به خود اختصاص دهد.

امیرقطبی مدیرپخش فیلمیران نیز در گفت و گوبا خبرنگار سینمایی فارس درباره فروش فیلم «مدت معلوم» توضیح داد: این فیلم در 22 سالن سینما به نمایش درآمده و در دو روز اول نمایش با اقبال مواجه شده است. چهارشنبه با فروش22 میلیون و پنج شنبه با فروش 51 میلیون تومان شروع خوبی داشته و در کل به فروش 73 میلیون تومان دست یافته است. در هفته جاری در شهرستان ها اکران خواهد شد.

وی درباره فروش فیلم «چهارشنبه19 اردیبهشت» گفت: فیلم در تهران با 2 سالن سینما نمایشش ادامه دارد و در تهران به فروش 420 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 140 میلیون تومان دست یافت

قطبی درباره فروش فیلم «چهارشنبه خون به پا می شود» توضیح داد: این فیلم  با در اختیار داشتن یک سالن سینما در تهران نمایشش ادامه دارد و فروشآن در تهران به 165 میلیون تومان رسید.

محمدرضا صابری مدیرعامل شرکت پخش نور تابان درباره فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله(ص)» توضیح داد: این فیلم هنوز مخاطبان را با خود همراه می کند. سالن‌های سینمای فیلم کم شده و در تهران 9 سالن در اختیار داریم اما شب گذشته به فروش 18 میلیون و 800 میلیون تومان دست یافتیم.

وی درباره فروش کل فیلم توضیح داد: با احتساب فروش امشب (جمعه) فروش کل فیلم 15 میلیارد تومان را رد می‌کند.

غلامرضا فرجی مدیر پخش حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی نیز درباره فروش فیلم «شاهزاده روم» و اقبال مخاطب به خبرنگار فارس گفت: فروش فیلم مناسب است و شب  گذشته (پنج شنبه) به فروش 22 میلیون و 500 هزار تومان رسیده است . این فیلم در تهران به فروش 930 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 1 میلیارد و 270 میلیون تومان دست یافت وتاکنون در کل به فروش 2 میلیارد و 200 میلیون تومان دست یافته است.

پیمان سنماری از دفتر نیکان فیلم درباره فروش فیلم «ناهید» توضیح داد:فیلم  در تهران به بیش از 270 میلیون تومان فروش رسیده است و هنوز به جز دو شهر مشهد و اهواز شهرستان دیگر به فیلم اضافه نشده است.

براساس این گزارش، همچنین علی شعبانی مدیر پخش دفتر رسانه فیلمسازان درباره فروش فیلم «پدر آن دیگری» توضیح داد: فیلم سینمایی «پدر آن دیگری» به فروش460   میلیون تومان در تهران رسید. این فیلم  در شهرستان ها به فروش 110میلیون دست یافت  و در کل 570 میلیون تومان فروخت.

وی درباره فروش فیلم «شیفت شب» توضیح داد: فیلم فروش 590 میلیون تومان در تهران رسیده است این فیلم 23سالن در تهران در اختیار دارد. همچنین فروش شهرستان فیلم 110 میلیون تومان بوده و 18 سالن در شهرستان در اختیار دارد.