مهاجمان گلزن سرخابی های پایتخت در دو فصل حضورشان بازیکنان موثری برای تیم های خود بوده اند.

 

سجاد شهباززاده که در تیم سایپا عملکرد قابل قبولی از خود به جا گذاشته بود، سال گذشته و در ابتدای لیگ چهاردهم نظر مسئولان و سرمربی وقت استقلال را به خود جلب کرد و به این تیم پرطرفدار تهرانی پیوست.

 

وی در دو فصل حضورش در استقلال آمار گلزنی خود را به عدد 16 رساند.

 

شهباز زاده همچنین در این دو فصل 7 پاس گل را به نام خود ثبت کرده است.

 

 

همچنین مهدی طارمی، مهاجم محبوب این روزهای هواداران پرسپولیس با دو گلی که در بازی مقابل راه آهن به ثمر رساند آمار گل های زده خود را در این تیم همانند شهباز زاده به 16 گل رساند.

 

طارمی که فصل گذشته توسط علی دایی به تیم پرطرفدار پرسپولیس منتقل شد، در اولین فصل حضورش توانست در لیگ برتر آمار 7 گل و 5 پاس منجر به گل به ثبت برساند.

 

او در لیگ قهرمانان آسیا نیز برای سرخ ها بازیکن موثری بود و در 8 بازی که برای این تیم به میدان رفت توانست یک گل و یک پاس گل به نام خود ثبت کند.

 

وی در لیگ پانزدهم از ابتدای فصل تا کنون توانسته با 9 گلی که به ثمر رسانده است عنوان آقای گلی نیم فصل را از آن خود کند و در بیشتر مسابقات این فصل پرسپولیس بازی های خوبی را به نمایش بگذارد.

 

 

هواداران تیم های پرسپولیس و استقلال این روزها به داشتن مهاجمان آماده خود می بالند و امیدوارند  روند خوب خود را ادامه دهند و همچنان برای تیم خود مثمر ثمر باشند.