چند روز قبل در ثانیه‌‌های پایانی بازی دو تیم کلیولند کاوالیرز و اوکلاهماسیتی تاندر، لبران جیمز، فوق ستاره تیم کلیولند برای جلوگیری از اوت شدن توپ، شیرجه بلندی درون تماشاگران زد و توانست مانع اوت شدن توپ شود. ستاره 115 کیلویی و 203 سانتیمتری اما در ادامه حرکت خود به شدت به «الی دی»، همسر قهرمان گلف PGA آمریکا و مرد شماره 2 گلف جهان که برای دیدن بازی به سالن «کوئیکن لونز» آمده و یکی از گران‌ترین بلیت‌ها را هم خریده بودند، برخورد کرد.

«الی دی» در اثر این برخورد، بلافاصله با برانکارد به بیمارستان «مترو هلث سنتر» شهر کلیولند منتقل و صبح روز بعد مرخص شد. او در مورد اتفاقی که برایش افتاده گفت: قبل از هر چیز باید بگویم که حالم خوب است ولی درد زیادی در بدنم حس می‌کنم. برخورد با یک مرد قوی هیکل مثل جیمز واقعاً ترسناک بود به ویژه اینکه سر و گردن من به شدت به زمین برخورد کرد. برخورد با جیمز مثل تصادف با یک ماشین بود. حس می‌کنم با یک کامیون برخورد کرده‌ام!

الی دی ادامه داد: آخرین چیزی که یادم می‌آید این است که یک توپ به طرف من آمد و وقتی به خودم آمدم ساعت 2 صبح بود و من در بیمارستان بودم.

دی در پایان گفت: من می‌دانم که جیمز فقط کارش را انجام داد. به امید موفقیت کلیولند!

لبران جیمز نیز در توئیتر خود نوشت: امیدوارم حال «الی دی» خوب باشد. عذرخواهی می‌کنم و واقعاً دوست دارم هر چه زودتر شما را دوباره در سالن ببینم.