کفاشیان باید قانون را رعایت کند

کریم بهرامی در خصوص ابهام برای برگزاری مجمع انتخاباتی 5 دی‌ماه و اینکه برگزاری این مجمع در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، اظهار داشت: هیچ دعوت‌نامه‌ای برای حضور در مجمع به دست ما نرسیده و وقتی نامه‌ای نیامده مشخص است که مجمع روی هواست.

وی درباره اینکه گفته می‌شود حساب‌های مالی فدراسیون فوتبال دو سال است که بررسی نشده، گفت: همینطور است، اما فدراسیونی‌ها می‌گویند حساب‌های مالی دو سال پیش را تصویب کرده‌اند. آنطور که گفته می‌شود مجمع اختیار حساب‌های مالی دو سال قبل را به هیئت رئیسه داده و خود هیئت رئیسه آن را تأیید کرده است، اما حساب‌های مالی امسال هنوز مورد تأیید نیست. این زیر پا گذاشتن قانون است و کفاشیان یا هر فرد دیگری نباید قانون را نقض کند. در این خصوص باید دلایل کفاشیان را بشنویم و ببینیم چه دلایلی وجود دارد که حساب‌های مالی بررسی نشده و مجمع 5 دی‌ماه نیز برگزار نخواهد شد. قانون باید رعایت شود و این مسائل قابل قبول نیست.

عضو مجمع فدراسیون فوتبال درباره اینکه گویا مجمع این فدراسیون تا انتخابات برگزار نخواهد شد، خاطرنشان کرد: این مسئله قابل قبول نیست و مجمع باید قبل از انتخابات برگزار شود. از این اتفاقات زیاد افتاده که تصمیم یکباره گرفته شود و قبل از انتخابات بگویند 30 دقیقه مجمع فوق‌العاده است و این مسائل را بررسی کنند. البته کفاشیان در فدراسیون فوتبال مشکلات زیادی دارد، از نظر مالی فدراسیون در مضیقه است و این مسئله شرایط کار را سخت کرده است.

بهرامی یادآور شد: برخی در این فوتبال حضور دارند که متوهم هستند. فکر می‌کنند اگر نباشند فوتبال نابود می‌شود و خودشان را عقل کل می‌دانند. داستان آن کسی است که آب او را می‌برده و داد می‌زند که دنیا را آب برد، اما دنیا را آب نبرده، بلکه تو را آب برده است. اکنون هم برخی فکر می‌کنند اگر در فوتبال نباشند، دیگر این فوتبال وجود نخواهد داشت، در حالی که اینطور نیست. انسان‌های کارکشته در فوتبال زیاد هستند و آنها نمی‌گذارند پرچم فوتبال روی زمین بماند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا از عملکرد فدراسیون فوتبال علی کفاشیان در این چند سال رضایت داشته یا نه، گفت: واقعیت این است که رضایت نداشتم. این حرف‌ها را می‌زنم که عضو بد مجمع شده‌ام، اما عملکرد فدراسیون در بیشتر موارد قابل قبول نیست. عملکرد فدراسیون فقط به کفاشیان مربوط نمی‌شود و یک مجموعه فعالیت می‌کند، اما این مسئله هم خوب نیست که وقتی از مسئول سؤالی پرسیده می‌شود، بگوید چیزی نمی‌دانم.

عضو مجمع فدراسیون فوتبال ادامه داد: فدراسیونِ کفاشیان کارهای خوب هم انجام داده و نباید از حق بگذریم. شاید نتیجه نگرفتیم، اما در فوتبال پایه اتفاقات خوبی رخ داده و پایه‌ریزی این کار انجام شده است. در این بین افرادی هم بودند که به کفاشیان ضربه زدند و شاید مدیران میانی فدراسیون فوتبال، باعث منفی شدن عملکرد فدراسیون شده‌اند.

بهرامی در پاسخ به این سؤال که اتفاقات اخیر و ابهامی که در برگزاری مجمع به وجود آمده روی آرای علی کفاشیان در انتخابات اسفند ماه فدراسیون فوتبال تأثیرگذار خواهد بود یا نه، گفت: نمی‌دانم کفاشیان کاندیدا خواهد شد یا نه، اما به هر صورت باید دید تکلیف مجمع چه می‌شود.