پرسپولیس اقتدارش را نشان داد

مصطفی قنبرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص برد اخیر پرسپولیس مقابل راه‌آهن اظهار داشت: در این مسابقه یک بازی کاملا هجومی و کم اشتباه را از بازیکنان با غیرت پرسپولیس شاهد بودیم و در همه خطوط اقتدار خود را به حریف نشان دادیم.

وی ادامه داد: کل نفرات تیم وظایف دفاعی و تهاجمی خود را به نحو احسن انجام دادند و باید از تمامی نفرات تیم تشکر کنم. همان طور که شاهد بودید در این مسابقه حتی یک موقعیت گل هم به تیم خوب راه‌آهن ندادیم و چه بسا اگر قدر موقعیت‌ها را بهتر می‌دانستیم با تعداد گل‌های بییشتری این بازی را به نفع خود به پایان می‌رساندیم.

مربی پرسپولیس در واکنش به این موضوع که گفته می‌شود راه‌آهن نمایش ضعیفی ارائه داد، تصریح کرد: همین تیم راه‌آهن در بازی‌های گذشته مقابل پرسپولیس نمایش خیلی خوبی داشته و حتی به این تیم لقب گربه سیاه پرسپولیس را داده بودند. آنها در این فصل مقابل استقلال و سپاهان هم نتایج خوبی گرفته بودند اما بازی خوب و کم اشتباه ما در این مسابقه باعث شد بازیکنان راه‌آهن فرصتی برای عرض اندام پیدا نکنند.

قنبرپور با تاکید بر اینکه حریف راحتی در لیگ وجود ندارد، خاطرنشان کرد: ما به این فکر نمی‌کنیم که کدام بازی‌مان راحت یا کدام‌ یک مشکل است چرا که اعتقاد داریم همه تیم‌های حاضر در لیگ قدرتمند هستند و با تمام وجودشان مقابل پرسپولیس حاضر می‌شوند. لازم می‌دانم در اینجا از میزبانی خوب مسئولان شهرستان شهر قدس و ورزشگاه این شهرستان تشکر کنم. ما در آنجا مشکلی نداشتیم و زمین مسابقه نیز شرایط خوبی داشت.

وی درباره بیماری شماری از بازیکنان پرسپولیس عنوان شد: شماری از بازیکنان تیم دچار سرماخوردگی شده‌اند و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد. ضمن اینکه مصدومیت نورمحمدی هم برطرف شده و همه بازیکنان صحیح و سلامت در تمرینات حاضر خواهند شد.