هادی طباطبایی درباره برگزاری اردوی تیم امید در بندرعباس اظهار داشت: از دیروز که به بندرعباس رسیدیم تمرینات خود را آغاز کردیم. یک جلسه ریکاوری برای بازیکنان عصر دیروز در نظر گرفتیم که در فضایی شاد و پرنشاط برگزار شد. از امروز نیز تمرینات خود را در دو نوبت صبح و عصر دنبال خواهیم کرد. خدا را شکر شرایط آب و هوایی بندرعباس برای تمرین در این فصل بسیار مناسب است.

وی همچنین افزود: می توان گفت با توجه به غیبت بازیکنان استقلال، تراکتورسازی و نفت ما 70،80 درصد تیم را در اختیار داریم. البته احمد نورالهی از پرسپولیس هم ما را همراهی نمی کند چون دچار مصدومیت شده است. امیدوارم تا زمان شروع مسابقات بتوانیم تمام بازیکنان را در اختیار داشته باشیم.

مربی تیم فوتبال امید درباره لغو سفرش به روسیه و هلند برای رایزنی جهت حضور لژیونرهای ایرانی در انتخابی المپیک تصریح کرد: به دلیل اینکه زمان در نظر گرفته شده برای سفر من با تعطیلات لیگ روسیه همزمان شده بود تصمیم گرفتیم از همین تهران رایزنی ها ادامه داشته باشد. به هر حال بخش اعظمی از احتمال حضور این بازیکنان به باشگاه های اروپایی آنها باز می گردد که کاشانی در حال رایزنی برای اخذ این مجوز است.

وی در پاسخ به این سوال که احتمال حضور جهانبخش، آزمون و عزت اللهی را در ترکیب تیم امید چقدر می داند، خاطرنشان کرد: در زمانی که مسابقات انتخابی برگزار می شود لیگ روسیه تعطیل است. در واقع آزمون و عزت اللهی از نظر مسابقه ای مشکل ندارند اما به هر حال باشگاه آنها باید این مجوز را صادر کند چون این مسابقات در روزهای فیفا برگزار نمی شود. درباره جهانبخش نیز همین قدر امیدواریم و تا روز آخر رایزنی های لازم را انجام خواهیم داد. شاید در همین اردوی بندرعباس که می توانستیم از آزمون و عزت اللهی استفاده کنیم اما هنوز مجوز حضور آنها به دست ما نرسیده است.

طباطبایی درباره اینکه گفته می شود لژیونرهای ایرانی خودشان هم علاقه زیادی به حضور در ترکیب تیم امید ندارند بیان داشت: چطور این صحبت ها مطرح می شود. تیم امید هم تیم ملی ایران است و هر بازیکنی که دعوت می شود باید با تمام وجود برای این تیم بازی کند. این بحث اصلا شخصی نیست و ما با این بازیکنان هم یک چالش ملی داریم. حالا دیگر به خودشان بر می گردد که بخواهند برای تیم ملی کشورشان بازی کنند یا خیر.

وی درباره علت انتخاب بندرعباس به عنوان محل اردوی تیم امید گفت: قرار بود اردوی ما در کیش برگزار شود اما بعد از بازدیدی که من از امکانات ورزشی این جزیره داشتم متوجه شدم که ما در آنجا نمی توانیم یک زمین چمن خوب در اختیار داشته باشیم. ما هم به یک زمین تمرین خوب نیاز داشتیم تا کیفیت بازیکنان در روزهای پایانی افزایش پیدا کند و به همین دلیل و با توجه به شرایط آب و هوایی بندرعباس این شهر را به عنوان محل اردوی تیم امید انتخاب کردیم.

مربی تیم فوتبال امید رد پایان درباره شانس این تیم برای صعود به المپیک در فاصله 20 روز مانده تا شروع مسابقات انتخابی اذعان داشت: از روز اولی که کارمان را در تیم امید شروع کردیم سعی مان بر این بود از تمام ظرفیت های موجود استفاده کنیم. شاید تا 90 درصد در رقم زدن این اتفاق موفق بوده ایم. همه ما می دانیم که کارمان فوق العاده سخت است اما نمی توان گفت چون 40 سال است که رخ نداده نشدنی و غیرممکن محسوب می شود. امیدوارم که اتفاقات فوتبالی هم در قطر به نفع ما رقم بخورد.