در المپیک ریو دومین مدال طلایم را کسب می‌کنم

امید نوروزی در خصوص برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های جهان و قهرمانی بیمه رازی اظهار داشت: پس از مدت‌ها روی تشک رفتم و خوشحالم که کشتی‌های خوبی را به نمایش گذاشتم.

وی افزود: امید نوروزی آماده با این امید تفاوت بسیاری دارد. من تاکنون به 50 درصد آمادگی دست پیدا کرده‌ام و برای ایستادن مجدد روی سکوی نخست المپیک باید با تمام توان تلاش کنم تا بار دیگر آماده و مهیا شوم و بتوانم دومین طلای المپیکم را کسب کنم.

فرنگی‌کار وزن 66 کیلوگرم کشورمان خاطرنشان کرد: خدا را شکر مسابقات خوبی بود و رقابت اصلی بین ایرانی‌ها بود و البته ما یک فینال زودرس داشتیم و در گروه خودمان به سختی از سد حریف گذشتیم. رقیب نیمه نهایی بیمه رازی نیز حریف قلدری بود اما خدا را شکر با جسارت کشتی‌گیران توانستیم راهی فینال شویم.

نوروزی ادامه داد: فینال مسابقات هر چند به اعتقاد برخی یک طرفه بود اما به دلیل قدرت و توان بالای بیمه رازی بود که توانستیم با اقتدار قهرمان شویم و سکوی قهرمانی جهان را در خرمشهر به خود اختصاص دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که میزبانی خرمشهری‌ها چگونه بود، عنوان کرد: این مسابقات در سطح بالایی برگزار شد و باید به اعتقاد من در سالنی بزرگتر برگزار می‌شد، البته خرمشهری‌ها میزبان خوبی بودند و هرچند کم و کاستی وجود داشت اما این میزبانی آنها خوب بود و خوشحالم که خوزستانی‌ها خوشحال شدند و مسابقات خوبی را مشاهده کردند.

قهرمان المپیک لندن تصریح کرد: مسئولان بیمه رازی با تمام نیروی خود توانستند تیمی یکدست را مهیا کنند و من خوشحال که بخش خصوصی با چنین ظرفیتی می‌تواند در کشتی ورود کرده و قهرمان جهان شود.

نوروزی گفت: از این پس در اردوها آماده سایر مسابقات می‌شوم و منتظر تصمیم محمد بنا هستم تا برای آینده چه تصمیمی خواهد گرفت. من چند ماه حساس را پیش‌رو دارم و باید با تمام توانم بجنگم تا در ریو طلایم را به عدد 2 برسانم.