آقایی مهدی طارمی در نیم فصل+تصاویر

چهار مهاجم و یک هافبک، چهار بازیکنی هستند که توانستند بعد از انجام 15 بازی خود را در بالای جدول ارزشمندترین بازیکنان حاضر در لیگ برتر که برای تیم‌هایشان به میدان رفتند قرار دهند.

 

مهدی طارمی – 13 امتیاز؛ پدیده پارسال، ستاره امسال

در لیگ پانزدهم و از همان ابتدا، جوان بوشهری و گلزن سرخ پوشان نشان داد دیگر وقت ستاره شدن است و از همان ابتدا بازی موثری برای تیمش به اجرا درآورد، وی که دو بازی پرسپولیسی‌ها را به دلیل محرومیت از دست داد توانسته با 9 گل خود را در صدر گلزنان لیگ برتر قرار دهد و بابت این آیتم 9 امتیاز به دست بیاورد، او که با دریافت 6 پنالتی، پنالتی گیرترین بازیکن لیگ نیز محسوب می‌شود، 4 امتیاز نیز از آنها نصیب خود کرد، دو امتیاز بابت دو پنالتی گل شده و دو امتیاز بابت چهار پنالتی گل نشده.

 

حسن بیت سعید – 9 امتیاز؛ دیوار به دیوار آقای گلی

مهاجم استقلالی‌های خوزستان که در این فصل به این تیم پیوسته است در بازی‌های این تیم توانسته به عنوان یکی از گلزنان اصلی لیگ برتر نام خود را مطرح کند. وی که هفته پیش خود را به صدر جدول گلزنان رسانده بود پس از ناکامی در بازی برابر ذوبی‌ها مجدداً به رده دوم آقای گلی نزول کرد، بیت سعید 8 بار توانسته گلزنی کند و 1 پنالتی منجر به گل نیز برای تیمش به دست آورد و در مجموع 9 امتیازی شد.

 

سجاد شهباززاده – 8 امتیاز؛ عصای دست پرویز

مهاجم آبی‌ها که از ابتدای لیگ به عنوان امید اصلی پرویز مظلومی و تیمش محسوب می‌شد تاثیرگذارترین بازیکن این تیم در پایان نیم فصل شناخته می‌شود. شهباززاده با گلی که در بازی اخیر آبی‌ها به ثمر رساند توانست خود در جدول گلزنان 4 گله کند، وی 2 بار نیز اقدام به ارسال پاس گل کرد و 2 پنالتی نیز برای تیمش به دست آورد که منجر به گل شدئه است.

 

مهرداد محمدی – 8 امتیاز؛ پدیده استپ کرد

یکی از دو پدیده بی چون و چرای راه آهنی‌ها که در لیگ پانزدهم برای این تیم به میدان رفته است در نیمه اول نیم فصل لیگ برتر توانست با حداکثر سرعت به پیش بتازد و برای تیمش مؤثر واقع شود، او توانسته است تاکنون 6 بار برای این تیم گلزنی کند و دو پاس گل نیز ارسال کند، البته مهرداد آگه بعد از مدتی آرام نمی‌شد و می‌توانست همانطور به بازی‌های خود بپردازد اکنون امتیاز بیشتری را نصیب خود می‌کرد.

 

محسن یوسفی – 8 امتیاز؛ دود از کنده پدیده بلند می‌شود

هافبک باتجربه پدیده‌ای ها به مانند دوران حضور خود در تیم ملوان در این تیم درخشش ویژه‌ای داشته است، او تاکنون 4 بار برای تیمش گلزنی کرده است و سه پاس گل و یک پنالتی منجر به گل نیز برای تیمش به جا گذاشت تا به عنوان یکی از بازیکنان باتجربه، رضا مهاجری را از حفظ خود پشیمان نکند.

 

جلال الدین علی محمدی – 7 امتیاز؛ برگ برنده دایی

علی محمدی که فصل قبل نیز برای صبا به میدان می‌رفت هیچگاه به مانند بازی‌های این تیم در لیگ پانزدهم ندرخشیده بود، او در هر بازی می‌تواند حرکتی رو کند و باعث پیروزی تیمش شود و به نوعی می‌توان او را برگ برنده علی دایی در بین ستاره‌های صبا دانست، علی محمدی تاکنون 4 بار برای تیمش گل زنی کرد و 3 پاس گل نیز ارسال کرد.

 

محمد ابراهیمی – 6.5 امتیاز؛ همیشه حاضر در تبریز

مهاجم تبریزی‌ها که سال‌هاست در این شهر و در دو تیم گسترش فولاد و تراکتورسازی کار کرده است در این فصل آنقدر برای گسترشی‌ها خوب کار کرده است که وقتی در یک بازی حضور نداشت کمالوند بگوید مهمترین ایراد تیم ما در بازی امروز، نبودن ابراهیمی بود. این مهاجم تاکنون 2 بار برای تیمش گلزنی کرده و 4 پاس گل نیز ارسال کرده است و البته یک پنالتی که گل نشده است نیز برای تبریزی‌ها گرفت.

 

شرح جدول

برای هر گل زده و پاس گل، یک امتیاز به بازیکن تعلق می‌گیرد، کسب ضربه پنالتی که منجر به گل شود، طبق قانون پاس گل، یک امتیاز و کسب ضربه پنالتی که منجر به گل نشود نیز 0.5 امتیاز در پی دارد.