مهدی تارتار که در بازگشت به نیمکت راه آهن شروع خوبی داشت و نتایج قابل قبولی کسب کرد از جمله برد 5 ـ 1 استقلال اهواز و متوقف کردن استقلال در تهران آن هم 10 نفره به یکباره تیمش دچار افت شدیدی شد و نتایج ضعیف در انتهای جدول جا خوش کرد.

 

از این نتایج بدتر رکوردهای ناامیدکننده‌ای است که راه آهن با این مربی در حال ثبت کردن است. بیش از 600 دقیقه گل نزدن در لیگ برتر آن هم مقابل تیم‌هایی که ساختار دفاعی چندان مستحکمی نداشتند از جمله این رکوردهای ناامیدکننده است که نشان می‌دهد تفکرات مهدی تارتار برای بازسازی تیمش چندان جوابگو نبوده است.

 

نکته عجیب اینکه از اردوی راه آهن خبر می‌رسد مهدی تارتار برای برطرف کردن ضعف گلزنی تیمش به سراغ بازیکنی رفته که در لیگ 2 کشور بازی می‌کرد؛ سهیل هزارجریبی از تیم نیروی زمینی جذب راه آهن شده بلکه با حضور او مشکل گلزنی حل شود. در حالی که بعید به نظر می‌رسد با اینگونه خریدها راه آهن بتواند از بحران فعلی خارج شود. البته محمد عباس‌زاده مهاجم سابق پرسپولیس هم بعد از مدت‌ها دور بودن از شرایط بازی دیگر خرید تارتار برای خط حمله راه آهن است که باید منتظر ماند و دید با این خریدها تیم ریشه‌دار پایتخت از وضعیت فعلی نجات پیدا می‌کند یا نه؟