مهدی کوچک‌زاده نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر طی تذکری در صحن علنی امروز یکشنبه 29( آذر) اظهار کرد: اگر لایحه بودجه سال 95 و برنامه 5 ساله ششم توسعه اکنون به مجلس تقدیم شود بازهم نمی‌توان تا اول سال 95 آنها را بررسی و تصویب کرد.

وی تصریح کرد: برنامه ششم ابتدا باید تصویب شود و طبق آیین‌نامه حداقل 35 روز کار در کمیسیون‌های تخصصی لازم است و مدت 40 روز نیز برای بررسی لایحه بودجه مورد نیاز است و ما تا سال 95 تنها 90 روز وقت داریم.

کوچک‌زاده خطاب به ریاست مجلس تأکید کرد: این موضوع باید جدی گرفته شود و به نظر بنده عمدی در کار است تا برنامه اداره کشور توسط این مجلس تهیه و تصویب نشود.

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر اظهار کرد: بنده برای سکانداران‌ و دست‌اندرکاران سیاست خارجی کشور متأسفم.

وی طی تذکر خطاب به سکانداران سیاست خارجی کشور تأکید کرد: آقا نمی‌بینید که نفت با اضافه تولید سگ دست آموزشان یعنی آل صهیون در منطقه به 30 دلار در بشکه رسیده است یعنی هزینه استخراج نفت هم در نمی‌آید حالا شما دل خوش کرده‌اید به اینکه برجام را امضا کرده و پی ام دی را به نتیجه رسانده‌اید.

کوچک‌زاده در ادامه افزود: اگر همه حرف‌ها راست باشد و قرار باشد از این مسائل آبی برای شما گرم شود آل سعود که بدون دستور آنها هیچ عملی انجام نمی‌دهد و قیمت نفت را با اضافه تولید به پایین کشانده است لذا هیچ اتفاقی برای چرخ تولید مردم نخواهد افتاد.

 

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر خطاب به دولتمردان اظهار کرد: به داد خود برسید این چه رفتاری است؟ بنده به مردم برداشت و تحلیل خود را به عنوان یک نماینده مجلس اعلام می‌کنم که این حرکات تنها برای به زانو درآوردن مردم در مقابل آمریکاست.

وی خطاب به باهنر بیان داشت: طبق صریح بند 29 برجام اتحادیه اروپا و کشورهای عضو و همچنین آمریکا منطبق با قوانین خود از هرگونه سیاست با هدف خاص تأثیرگذاری منفی مستقیم در تجارت اقتصادی با ایران باید خودداری کند و این موضوع در بند 28 و 30 هم تأکید شده است.

کوچک‌زاده با بیان اینکه در روز گذشته آمریکا به بهانه تصویب بودجه مقرر کرد که اگر از 38 کشور به ایران سفر کنند باید برای ورود به آمریکا ویزا دریافت کنند افزود: این اخلال در سیاست تجارت با ایران و خلاف برجام است.

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر تأکید کرد: این موضوع را یک بچه هم می‌فهمد لذا بهانه نیاورید که این مطلب را به حقوقدان‌ها برای بررسی داده‌ایم زیرا آقای روحانی از این برجام چرخ زندگی مردم نخواهد چرخید.

کوچک‌زاده  خطاب به دولت و با تأکید براینکه جلوی این رفتار را بگیرید خاطر نشان کرد: شما با تکیه به مردم و انقلابیون که شما اسمشان را افراطی گذاشته‌اید کار این مملکت را پیش ببرید.