زنجانی ساعت و ماشین را برای خودش نگه دارد!

در ادامه بیست و چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده فساد نفتی غلامرضا صادقی در واکنش به درخواست وکیل متهم ردیف اول پرونده نفتی مبنی بر گرفتن مهلت چند ماهه برای بازپرداخت بدهی‌ها، گفت: از همان ابتدا و پیش از اینکه شکایتی صورت گیرد و پرونده به دادگاه بیاید تمام دغدغه شرکت نفت این بود که به هر نحوی بیت‌المال را باز گرداند.

وی افزود: علیرغم اینکه ما نسبت به تلاش متهم برای بازپرداخت بدهی حسن ظن داشتیم، اما در عمل شاهد این بودیم که صحبت‌های متهم تنها یک وعده و وعید بود و در عمل چیزی ندیدیم.

صادقی ابراز امیدواری کرد: این درخواست وکیل متهم در راستای فراهم کردن موجبات اطاله دادرسی نباشد و این درخواست برای به تعویق انداختن کار دادرسی مطرح نشده باشد.

وکیل شرکت HK در ادامه در خصوص کارشناسی 2 هزار و 600 میلیارد تومان از اموال بابک زنجانی گفت: ما این‌ها را قبول نداریم چرا که در کارشناسی صورت گرفته یک چک به مبلغ 40میلیارد تومان که صاحب آن هم، هم اکنون در زندان است جزو اموال متهم محسوب شده است.

وی ادامه داد: آنچه که کارشناسان ارزیابی کرده‌اند نه تنها 2600 میلیارد تومان نبوده حتی 1600میلیارد تومان هم نبوده است و در واقع واگذاری این اموال به شرکت نفت یک ظلم مضاعف است.

صادقی تأکید کرد:‌ما یکبار به دلیل فروش نفت به زنجانی سرمان کلاه رفته و ضرر کرده‌ایم و حالا هم در بحث واگذاری اموال به این شرکت می‌خواهند کلاه دیگری بگذارند.

وکیل شرکت HK خاطر نشان کرد:‌ما موضوع تهاتر را قبول نداریم واقعیت این است که اموال بابک زنجانی حتی 1600 میلیارد تومان هم نیست ما از متهم می‌خواهیم برای تسویه بدهی خود را به شکل نقدی عمل کند و ساعت و ماشین را برای خودش نگه دارد.