پیش‌بینی مضحک خاخام صهیونیست درباره ایران

«نیر بن ارتسی» خاخام یهودی ساکن اراضی اشغالی اظهارات و پیش بینی‌های عجیبی درباره جمهوری اسلامی ایران، ترکیه و مصر داشته است.

 

وبگاه خبری «الوطن» به نقل از ارتسی گزارش داد که اگر تهران قصد داشته باشد به اسرائیل حمله نظامی داشته باشد خداوند ایران را خواهد بلعید.

 

وی در جریان سخنران هفتگی خود برای خاخام‌ها اعلام کرد: در مصر داعش در «سینا» حضور دارد و مسلمانان افراطی به سیسی اجازه استراحت نخواهند داد. داعش در حال برنامه‌ریزی برای انفجارهای وحشیانه و سخت در مصر است و این انفجارها نیز یقینا رخ خواهد داد.

 

این خاخام یهودی درباره ترکیه نیز گفت: همه می‌دانند که آن (ترکیه) کاملا با داعش همکاری دارد. اگر آنها به شیوه خود ادامه دهند و در برابر اسرائیل اظهار توبه نکند به سرنوشت سوریه دچار خواهد شد.

 

ارتسی درباره اقدامات هسته‌ای تهران نیز ادعا کرد: ایران به تولید اتم ادامه می‌دهد و فکر می‌کند کسی پیگیری نمی‌کند. اسرائیل اقدامات آنها را پیگیری می‌کند. سرور هستی می‌گوید: اگر ایران اندیشه انجام کاری را در برابر اسرائیل داشته باشد آفریدگار همه راکتورهای هسته‌ای و بخش گسترده‌ای از ایران را در دل زمین فرو خواهد برد».