پرسپولیس  در حالی در مشهد به مصاف پدیده این شهر خواهد رفت که مسلما تمام هواداران سرخپوش این بازی را به یاد درخشش کاپیتان فقید خود در دیدار رفت به خاطر دارند.

 

 

 

هادی نوروزی که در این فصل بعد از سال ها حضور در این تیم موفق شده بود بازوبند کاپیتانی را دریافت کند اولین تجربه خود به عنوان کاپیتان اول را پشت سر می گذاشت. او که فشار زیادی را نیز با توجه به این اتفاق پشت سر می گذاشت در تلاش بود تا با ارائه عملکردی مناسب و در کنار آن رهبری تیمش بتواند هواداران را با پرسپولیس همراه کند. در این بین اتفاقات پیش بینی نشده و غافلگیری در دیدار اول هفته پانزدهم باعث شد تا سکوها شوکه شوند و زمزمه های اعتراضی برخیزد. پرسپولیس در حالی که موفق شده بود در دقایق ابتدایی و روی ارسال زمینی نوروزی و ضربه سر دیدنی علیپور گل اول را به ثمر برساند در ادامه دو گل دریافت کرد تا شرایط برای برانکو و کاپیتان هادی سخت تر شود.

 

 

 

اما این پایان ماجرای اولین کاپیتان اولی نوروزی نبود و او توانست با ضربه ای فوق العاده از فاصله تقریبی 35 متری روشنگر را تسلیم کند و گلی زیبا به ثمر برساند.

 

 

 

 

گلی که در ادامه و در میسکدزون آزادی او لقبی خاص روی آن نهاد و از "گل آقا کریمی" و به شیوه کریم باقری یاد کرد.

 

 

 

کاپیتان پرسپولیس که ایست قلبی ناگهانی او، مهمترین حادثه ورزش ایران در سال جاری به شمار می‌رود، کماکان بزرگترین غایب تیمی است که با همه سختی‌ها جنگید و خود را به بالای جدول رساند. تیمی که شاید در این فصل، نفس کاپیتان هادی را پشت سر خود دارد تا از پس همه مشکلات بربیاید. به هر حال اگر خودش نیست، یادش هست. یاد شماره ۲۴ پرسپولیس که داغش هرگز کهنه نخواهد شد. با هم عکس‌های صحنه گل هادی نوروزی و پدیده را مرور می‌کنیم. وقتی که هیچ کس هرگز تصور اتفاقات بعد از آن را نمی‌کرد.