مجتبی جباری در روزهایی که الاهلی در کسب نتایج مناسب در این فصل به بن بست خورد تا جایگاه زلاتکو کرانچار روی نیمکت رهبری تیم متزلزل تر از قبل شود به عنوان یکی از ستاره های تیمش در میانه میدان بر سر زبان ها افتاد تا جایی که بسیاری از رسانه های قطری به تعریف و تمجید از این بازیکن پرداخته و او را بهترین ایرانی قطر دانستند.

 

 

مجتبی در آخرین بازی الاهلی مقابل الجیش حریف نفت در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا بار دیگر توانایی هاش را به رخ همگان کشید و با وجود شکست تیمش مقابل حریف در طول 90 دقیقه نمایشی فراتر از انتظار ارائه داد اما تلاش های او نیز برای ممانعت از شکست فایده ای نداشت تا الاهلی سال را با ناکامی مطلق در لیگ ستارگان قطر به پایان برساند.

 

 

در جدادل با الجیش مجتبی جباری علاوه بر بازیسازی در میانه میدان در جنگ های تن به تن با هافبک های الجیش هم حضور فعالی داشت.صحنه هایی که کمتر از این بازیکن فانتزی در دوران فوتبالش دیده بودیم اما در قطر برای نجات الاهلی این روش را هم به نوع فوتبالش اضافه کرد تا بلکه هنر او به داد کرانچار و الاهلی برسد! مجتبی در حالی این جنگ های تن به تن را انجام داد که مصدومیت زانوی او همچنان بر قوت خود باقی است.

 

 

بدون شک استقلالی ها حسرت از دست دادن این بازیکن را بیشتر از قبل خواهند خورد آن هم در روزهایی که بدجور در پست پلی میکر ضعف دارند و حضور مجتبی با این انگیزه می توانست روند حرکتی استقلال را بهتر و قدرتمندتر از قبل کند.