رحمان رضایی درباره شرایط تیمش اظهار داشت: شرایط خوبی داریم. چند بازیکن جدید به تیم مان اضافه شده اند. ضعف هایی در گذشته داشتیم و سعی داریم با جذب این نفرات این مشکلات را پوشش دهیم. تغییرات در تراکتورسازی به خصوص در خط حمله می تواند برای ما مفید باشد. نقص هایی که داریم برطرف خواهد شد و امیدوارم بتوانیم مقابل نفت پیروز شویم.

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تغییرات گسترده در تراکتورسازی این تیم را دچار مشکل نمی کند، بیان داشت: خیر، اینطور نیست. قلعه نویی می داند که چه کاری را انجام دهد. او بازیکنانی را می آورد که در افکار تاکتیکی اش جا داشته باشند. مطمئن باشید با اردویی که در نیم فصل برپا می کنیم تیم متحول می شود و در ادامه رقابت ها نتایج بهتری به دست می آوریم.

 

مربی تراکتورسازی درباره مشکلی که برای بختیار رحمانی ایجاد شده گفت: من نمی خواهم در این باره صحبت خاصی انجام دهم. بختیار بازیکن خوبی است اما در هفته های اخیر به حاشیه رفت و همین مساله سبب شد با تراکتورسازی فاصله بگیرد. او را به خدا می سپاریم و برای او در هر جایی که هست آرزوی موفقیت می کنم. رضایی در پاسخ به این پرسش که آیا امکان دارد رحمانی دوباره به تراکتورسازی برگردد، تاکید کرد: احتمالش بسیار کم است اما به هر حال قلعه نویی و سازمان نظام وظیفه باید در این باره تصمیم بگیرند. وی درباره دیدار با نفت تهران افزود: تیم نفت در یکی، دو روز گذشته شرایط خوبی نداشته است.

 

مشکلاتی برای این تیم ایجاد شده اما ما کاری به این مسائل نداریم و به دنبال این هستیم تا کار خودمان را دنبال کنیم. برای برد به مصاف نفت می رویم و امیدوارم دست پر به تبریز برگردیم.