یکی از دلایل ناراحتی کرار در ماه‌های آخر حضورش در استقلال، همین بحث نداشتن خانه بود. او از اینکه زن و بچه‌اش را در هتل یا هتل آپارتمان اسکان داده، خیلی دلخور بود و حتی به دلیل اقامت آنها در کرج (در منزل یکی از دوستانش) حاضر شد اردوی تیم (در هتل المپیک) را ترک کرده و فردای آن شب که به هتل برگشت، با فرزاد مجیدی و منصور پورحیدری درگیری لفظی پیدا کرد تا پروسه جدایی‌اش از استقلال همان روز کلید بخورد.

 

در این حد فاصل (آن ترک اردو تا فسخ توافقی) تنها یک اتفاق مثبت رخ داد که آن هم تهیه آپارتمان مدنظر کرار بود. کرار در منطقه پونک یک واحد آپارتمان گرفت (البته به نام باشگاه استقلال) تا خانواده‌اش را از خانه به دوشی در هتل‌ها رهایی ببخشد اما ظاهراً اصلاً این خانه آپارتمانی قسمت عراقی جنجالی استقلال نبوده است که دو شب پیش دزدان بی‌انصاف به آنجا رفته و مقادیر قابل‌توجهی دلار، پول نقد و زیورآلات را به سرقت بردند. این اتفاق دو شب پیش رخ داد.

 

نگهبان، سارقان را دید

روزی که کرار قراردادش را با استقلال فسخ کرد، گفته شد که حاشیه‌های باشگاه با رفتن این بازیکن تمام شد اما حالا و قریب به یک ماه پس از جدایی این بازیکن از جمع آبی‌پوشان، همچنان اتفاقاتی رخ می‌دهد که به نوعی استقلال هم با آن درگیر است. سرقت از خانه کرار در حقیقت سرقت از آپارتمانی بوده که باشگاه استقلال برای هافبک - مهاجم عراقی‌اش اجاره کرده بود. با این همه گفته می‌شود سارقان در ساختمان دیده شده‌اند چرا که آپارتمان مزبور در ساختمانی واقع شده که نگهبان 24 ساعته در آن حضور دارد و افراد ناشناس هنگام ورود و خروج آنها را دیده و کاملاً می‌داند که آنها چه کسانی بوده‌اند.

 

سارقان از در وارد شدند

در اکثر سرقت‌های آپارتمانی، سارقان یا از پنجره تراس وارد خانه می‌شوند یا پله‌های فرار و یا با داشتن کلید همه‌کاره وارد آپارتمان می‌شوند اما افرادی که به خانه کرار وارد شدند، در کمال وقاحت قفل در ورودی را شکسته و مستقیم به محل پنهان کردن دلارها، وجوه نقد و طلاهای همسر جاسم رفته‌اند و ظرف کمتر از 3 دقیقه محل را ترک کرده‌اند. این اطلاعات را وکیل کرار در اختیار روزنامه خبرورزشی قرار داد.

 

کرار وکیل گرفت

توفیق امیری از وکلای پایه یک دادگستری اهل استان خوزستان بلافاصله از سوی مدیر برنامه‌های کرار وکالت تام گرفت تا در تهران پیگیر این ماجرا باشد. امیری گفت: «این مسئولیت از سوی کرار به من تفویض شده است تا پیگیر این ماجرا باشم. با توجه به شکسته شدن قفل در منزل عمل مجرمانه صورت گرفته و سارقان با ورود بدون اجازه مقام قضایی به منزل وضعیت ناخوشایند برای خودشان رقم زده‌اند. ما نسبت به این عمل طرح دعوا کرده‌ایم و علیه کسانی که به منزل کرار وارد شده‌اند، شکایت خواهیم کرد.»

 

سارقان آشنا هستند!

لحن صحبت‌های وکیل کرار به گونه‌ای بود که به نظر می‌رسید با توجه به مشخص بودن چهره سارقان (که نگهبان ساختمان آنها را دیده است) مظنونین را می‌شناسد: «تقریباً مشخص است که کار، کار چه افرادی است. آنها بدون اجازه وارد شده و فقط هم پول و طلا برده‌اند که باعث ناراحتی موکل بنده شده است.»

 

تا شنبه شکایت نمی‌کنند

توفیق امیری با همان لحن دوستانه از سارقانی که احتمالاً الان این مطالب را می‌خوانند یا به اطلاع‌شان می‌رسانند درخواست می‌کرد که: «با توجه به اینکه سرقت صورت گرفته از یک تبعه خارجی انجام شده و تبعات قانونی آن شدیدتر و به لحاظ رسانه‌ای از ابعاد بیشتری برخوردار است، پیشنهاد می‌کنم که اموال سرقت رفته را به طریقی به ما برگردانند. قطعاً با رسیدن شکایت به دادسرای عمومی و صدور حکم قاضی برای پیدا کردن سارقان و اموال به سرقت رفته، عواقب بدی برای‌شان در پی خواهد داشت.

 

مدارک کرار در راه ایران

از وکیل کرار سؤال پرسیدیم که ارزش کلی دلارها و سایر وجوه نقد، همچنین زیورآلات همسرش به طور حدودی چه مقدار بوده است که پاسخ داد: «در حال حاضر اجازه ندارم رقم دقیق و یا حتی حدودی آن را اعلام کنم. ابتدا باید مستندات موکلم را ببینم و سپس برای ارائه به دادسرا نسبت به آنها اقدام صورت گیرد. لذا فعلاً نمی‌توان رقم مشخصی اعلام کرد. ضمن اینکه این آپارتمان در رهن و اجاره باشگاه استقلال بوده و سند استیجاری‌اش هم به نام باشگاه استقلال است.»