امین منوچهری درباره بازی دیروز تیمش مقابل فولاد اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود. هر دو تیم به دنبال کسب پیروزی بودند. تیم ما هم بعد از گلی که دریافت کرد یکپارچه حمله شد و می توانستیم گل برتری را بزنیم که به تساوی رسیدیم. در نهایت این بازی خیلی برای ما حساس بود و روی یک اشتباه و غفلت گل خوردیم اما بازگشت خوبی به بازی داشتیم. 

وی درباره پست اینستاگرامش درباره رفتنش از راه آهن خاطرنشان کرد: به نظرم نیاز به این دارم که در یک جایی متفاوت و با افکار تاکتیکی جدید به میدان بروم. البته هنوز هیچ چیز صد در صد نشده است اما تمام تلاشم را می کنم تا با کسب رضایت مسئولین باشگاه راه آهن رضایتنامه ام را بگیرم و قراردادم را فسخ کنم.

مهاجم راه آهن درباره احتمال پیوستنش به ملوان، گفت: به هر حال دوست دارم در جایی بازی کنم که تماشاچی داشته باشد و بتوانم برای تیمم گلزنی کنم. چراکه در انتهای فصل به آمار گلزنی امین منوچهری نگاه می کنند نه چیز دیگری. بازی های ملوان را زیر نظر گرفتم. آنها بسیار زیاد موقعیت خلق می کنند و انشاالله بتوانم در این تیم گل های زیادی را به ثمر برسانم. از طرفی روح فوتبال در انزلی وجود دارد و این فوق العاده است.

وی همچنین گفت: در فصل نقل و انتقالات از باشگاه ملوان با من تماس گرفتند من هم با بررسی این پیشنهاد به آن پاسخ مثبت دادم. ابتدا باید با راه آهن فسخ کنم و سپس به انزلی بروم تا مذاکرات نهایی را انجام بدهم. من اصالتا بچه ماسوله هستم و تقریبا همشهری انزلی چی ها به حساب می آیم. امیدوارم اگر قسمت شد و به آنجا رفتم بتوانم هواداران پرشور این تیم را خوشحال کنم.

منوچهری در پایان در پاسخ به این سوال که حقیقت دارد در لیست مازاد باشگاه راه آهن قرار دارد؛ اذعان داشت: این مساله اصلا حقیقت ندارد و کذب محض است. به شخصه می خواهم فضای جدیدی را تجربه کنم.